|
ESPN America HD |
Besvar |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||
audio
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
Emne: ESPN America HD Sendt: 01-Maj-2010 kl. 16:27 |
|||||||||||||||||||||||||||||
Er der nogen som ved hvad der er sket med ESPN America HD? Billede forsvandt for et par dage siden, og kanalen står nu som en "Inaktiv kanal".
|
||||||||||||||||||||||||||||||
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 16:51 | |||||||||||||||||||||||||||||
Prøv at foretage en ny kanalsøgning,det skulle jeg,min boks er en Sagem ITSD81HD.
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:27 | |||||||||||||||||||||||||||||
Min nye HD-æske fra Canal Digital har for vane at hyle, så jeg slukker den regelmæssigt. Jeg har ikke oplevet at ESPN America HD er forsvundet (æsken søger kanaler hver gang den tændes).
|
ghost-the-man
Guld medlem Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Nu tager jeg strømmen fra hver aften,men min boks opdatere sig ikke,når jeg sætter strøm til den igen næsten dag,så blev jeg nød til at søge manuelt ind,om det er min boks som der er noget galt med,skal jeg ikke kunne sige,men klog bliver jeg sgu aldrig på den boks
|
Bent
Super bruger Oprettet: 30-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 20:47 | |||||||||||||||||||||||||||||
|
Bent Dueholm
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 21:40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Løjerligt. Jeg slukker bare om natten, eller når jeg bliver irriteret af hyleriet, og så er der nye kanaler så snart den har startet op. Forleden startede den bare på TV2 News, og så var det endnu en tur ind i favoritkanalsmenuen for at vælge favoritkanaler igen |
audio
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2009 Status: Offline Point: 373 |
Sendt: 01-Maj-2010 kl. 23:13 | |||||||||||||||||||||||||||||
Det virker :-) Tak for en simpel lille info, som Canal Digital tilsyneladende ikke har tænk sig at dele med andre.
( Er heller ikke at finde på hverken Lyngsat eller KingOfSat )
|
Bobben
Super bruger Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Norway Status: Offline Point: 358 |
Sendt: 02-Maj-2010 kl. 19:57 | |||||||||||||||||||||||||||||
Info om endringer på Canal Digital (Satellitt) finner du som regel alltid her: http://www.telenorsbc.com/templates/Page.aspx?id=691 Den neste endringen ser f.eks. ut til å være Eurosport HD som bytter fra MPEG1 stereo audio til Dolby Digital audio den 11 Mai. Redigeret af Bobben - 02-Maj-2010 kl. 19:58 |
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |