Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
airfrede
Bruger
Oprettet: 31-Januar-2007
Status: Offline
Point: 138
|
Emne: ESPN America Sendt: 02-December-2009 kl. 14:00 |
Jeg har de seneste to dage ikke kunne se ESPN America her i Aalborg hverken via DVB-C tuner i et tv eller via zaptoren. På zaptoren viser den bare sort skærm og der er DVB BER er 0e-9(5) næsten hele tiden og uncorrected blocks 0 konstant Nogen der også oplever dette? Eller er det blot mit signal der er helt galt?
Jeg er hos AN-TV i Aalborg.
Mvh Airfrede
Redigeret af airfrede - 02-December-2009 kl. 14:02
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
|
Sendt: 03-December-2009 kl. 09:13 |
Det er en generel fejl, desværre.
Vi er igang med at kigge på den...
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
Santa66
Junior bruger
Oprettet: 10-November-2006
Point: 47
|
Sendt: 04-December-2009 kl. 19:32 |
Er i færdige med at kigge på det?
Virker stadig ikke i Kolding (AFIK). Er det realistisk at tro på at man kan komme til atse College Football denne weekend?
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 05-December-2009 kl. 18:44 |
Det er i mine øjne bare ikke godt nok at en kanal kan være uden billede i flere dage. Bare fordi det ikke er en af de mest sete kanaler, så virker det som om at Stofa er ligeglad. Havde det været tv3 eller 3+ så havde det været fixet i løbet af no time. ESPN america er sådan set grunden til at jeg har zaptor og så virker kanalen ikke. Flot Stofa. [Edit] Så ringer man til stofa support bare for at høre om der sker noget i sagen, så giver de en svaret at de regnede med problemet er løst onsdag. Wow, tak for kaffe siger man bare. Viser da totalt hvor lidt stofa går op i at gøre deres kunder glade når det ikke drejer sig om de populære kanaler. Har da virkeligt fortrudt at jeg købte zaptorboksen, for magen til lortestykke hardware skal man lede længe efter. Alt i alt er min oplevelse med stofa og deres zaptor elendig.
Redigeret af donfrankie - 05-December-2009 kl. 18:55
|
 |
kiksen
Ny bruger
Oprettet: 05-December-2009
Point: 3
|
Sendt: 05-December-2009 kl. 23:14 |
Jeg snakkede med Stofa i morges og fik at vide, at problemet er med satellitten. De kunne ikke give noget bud på en tidshorisont - citat: "det kommer nok til at tage lidt tid".
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 06-December-2009 kl. 11:07 |
kiksen skrev:
Jeg snakkede med Stofa i morges og fik at vide, at problemet er med satellitten. De kunne ikke give noget bud på en tidshorisont - citat: "det kommer nok til at tage lidt tid". |
Virker lidt mærkeligt når den kører på yousee's kabel-tv.
|
 |
Mike S.
Guld medlem
Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
|
Sendt: 06-December-2009 kl. 14:47 |
YouSee og Stofa kan jo tage tingene fra forskellig satellitter.
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 06-December-2009 kl. 17:54 |
Mike S. skrev:
YouSee og Stofa kan jo tage tingene fra forskellig satellitter. |
Vælger bare at tro det igen at stofa der er problemet. Tror næppe ESPN vil lade en kanal være nede i over en uge. Men fordi det ikke er en vigtig kanal så arbejder stofa i det tempo som de er bedst til, nemlig langsomt på grænsen til stillestående. Pænt træt af at de idioter hos stofa kostede mig nogle rigtige gode og vigtige collge football kampe. Krydser fingre for at selv ikke stofa kan arbejde så langsomt at jeg også misser BCS bowl kampene.
|
 |
kiksen
Ny bruger
Oprettet: 05-December-2009
Point: 3
|
Sendt: 07-December-2009 kl. 15:05 |
Så er der hul igennem i Århus :-).
|
 |
zulfo
Moderator gruppe
Branchemedlem
Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
|
Sendt: 08-December-2009 kl. 11:03 |
donfrankie skrev:
Mike S. skrev:
YouSee og Stofa kan jo tage tingene fra forskellig satellitter. |
Vælger bare at tro det igen at stofa der er problemet. Tror næppe ESPN vil lade en kanal være nede i over en uge. Men fordi det ikke er en vigtig kanal så arbejder stofa i det tempo som de er bedst til, nemlig langsomt på grænsen til stillestående. Pænt træt af at de idioter hos stofa kostede mig nogle rigtige gode og vigtige collge football kampe. Krydser fingre for at selv ikke stofa kan arbejde så langsomt at jeg også misser BCS bowl kampene.
|
Jeg bliver så varm og godt tilpas når jeg bliver kaldt idiot 
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
|
 |
Guests
Gæst
|
Sendt: 08-December-2009 kl. 16:14 |
Det var da så lidt :) Så skal du bare høre hvad I vil blive kaldt hvis det skulle ske igen når de vigtige bowl kampe går i gang.
|
 |
PIratossen
Bruger
Oprettet: 21-Februar-2008
Point: 85
|
Sendt: 09-December-2009 kl. 16:33 |
Jeg har lige et spørgsmål, håber det er ok jeg stiller det her. Jeg har pakke 3 ved stofa(an-tv). Lige pt har jeg ingen dvb-c box, dvs. jeg modtager mine kanaler analogt(indtil stofa får snøvlet sig færdige med deres box). Jeg har ikke ESPN America. Får jeg den når jeg den automatisk når jeg engang får min dvb-c tuner? Sagt med andre ord: Har jeg allerede kanalen, men den sendes bare ikke analogt?
|
 |