recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et blad for HIFI-interesserede?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEt blad for HIFI-interesserede?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
1000 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Maj-2004
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Emne: Et blad for HIFI-interesserede?
    Sendt: 22-Maj-2005 kl. 18:46
Hej, jeg vil bare lige høre om der er en der ved om der findes et blad/magasin der handler om TV og DVdrecordere, anmeldelser, tests m.m. Ligesom der for IT interesserede findes ALT OM DATA og for foto-entusiaster findes DIGITAL FOTO.
På forhånd tak
Mvh
1000
Til top
MichaelS Se dropdown menu
--
--
Avatar
Tidl. redaktør recordere.dk

Oprettet: 11-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2005 kl. 23:56

Gear, T3 og MP3 rammer nogenlunde det du søger, men efter min mening er de ikke værd at give penge for.

Magasiner

/MichaelS

mvh MichaelS
Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2005 kl. 11:26

Jeg svarer sent, da jeg først netop nu har fundet denne tråd og først lige selv har købt recorder.

Fra ca. '80 til '98 udkom HiFi&Elektronik og det var lige præcis sådan en type blad. Jeg tipper, at mange, der læser dette, har kendt det. Men dels døde deres bedste test-mand, dels valgte forlaget, Bonniers, uden varsel at indstille udgivelsen og endelig overtog High Fidelity deres abonnenter og logo m.v. Så ved I det.

Bladet High Fidelity har derved "arvet" forpligtelsen til at skrive om HiFi og elektronik! Som abonnenent henvender jeg mig ind i mellem via deres portofri servicekupon og foreslår, at de tester lige præcist det, der efterlyses! De skriver i dag mere og mere om TV og HDD-recording og går mere i dybden i tests end Gear, T3 og MP3. Dog tester de ikke nær så mange produkter og udkommer heller ikke så ofte som fx Digital Foto.

Ellers er nettet og RECORDERe.dk i særdeleshed mere ajour end noget dansk blad med tests nok nogensinde bliver. Bladene Hjemmebio og Alt om DVD blev ikke udgivet rettidigt og har snydt mange, der betalte forud. Totalt ustabilt! High Fidelity har snart været udgivet i 30 år og bruger læsernes feedback. Anbefales! 

Link: www.hifi.dk

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
osm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Juni-2005
Status: Offline
Point: 94
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2005 kl. 13:00

Gear er et rigtigt "drengerøvsblad", men er ret overfladisk mht test.

Ole

Til top
Carser Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4805
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2005 kl. 13:48

Jeg giver både MichaelS og Ole helt ret!

Gid der dog udkom et lige så godt, seriøst og alligevel relativt letlæst og populært "alt-testende" blad som Digital Foto - bare om DVD/HDD-recordere, filmudgivelser, HDTV, flade tv, surround m.m.

Jeg savner HiFi&Elektronik!

PS: Tjek http://www.biojensen.dk , som jeg ikke umiddelbart kan finde under links her på RECORDERe. Det er ikke et blad, men en hjemmeside om hjemmebio m.m.

M.v.h. Carser

Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu