recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et døgn med MCE sammen med HVR-900
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEt døgn med MCE sammen med HVR-900

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Psudo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 17:12
Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

#Psudo

Det er det fantastiske med Emoticons eller Smileyer som de kaldes her. Man kan skrive det mest fornærmende og så vupti en enkelt  og alle ved at det er humoristisk ment.

Man har i århundrede klaret sig fint uden smileys eller "emoticons" for at få et budskab over bordkanten, beviset kan bl.a. findes på bibliotekerne!

men lad nu Ken_T svare for sig selv.

/Psudo

Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 18:48
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2007 kl. 23:00
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2007 kl. 03:52
Ja, det der med at skrive på nettet er jo forbundet med at man ikke kan se noget kropssprog hos den der skriver, der er ikke noget ansigtsudtryk eller andet der kan fortælle om man bliver præsenteret for en spøg eller om det måske skal fortolkes som noget helt andet.

Så både det at skrive selv eller at læse det andre skriver kan være forbundet med en del vanskeligheder, sommetider i det mindste.

Hvad angår DVB-T og de vanskeligheder der er forbundet med det vedrørende undertekster og problemer med forskellige programmer så betragter jeg mig selv som ret ny i faget, da jeg ikke har haft dvb-t mere end godt en uge.

Men jeg har da fundet ud af de begrænsninger der er, hvordan det virker i MCE, hvilke erstatnings programmer der skal bruges, hvis man vil have undertekster og  hvilke der kan afspille  .TS filer igen med undertekster og hvordan man siden, hvis man vil, kan lave en dvd med tilhørende undertekst, der ser rigtig ud. Men jeg er stadig lidt grøn og stiller spørgsmål til de der har haft DVB-T længere end jeg. Det er nok bare det.

I dag opdagede jeg at man kunne optage 3 programmer på een gang fra de danske kanaler (samme mux, tror jeg det hedder) med Dvbviewer, det var da ret fedt, nu skal de så bare sende noget mere at optage. (der var den lige)

Ken_T

Redigeret af Ken_T - 14-Marts-2007 kl. 21:51
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu