recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et dumt spørgsmål ang CI+ modul
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et dumt spørgsmål ang CI+ modul

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1259
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Et dumt spørgsmål ang CI+ modul
    Sendt: 21-December-2011 kl. 12:46
Jeg har (endelig) købt et fladskærms tv.
I følge Boxer's liste over godkendte tv har modellen DVB-T2 og CI+, så jeg købte samtidig et CI+ modul i løs vægt.
Da tv'et så ankommer, står der godt nok CI+ på kassen men ikke på selve tv'et, der står CI Slot. Jeg sætter modulet i alligevel med mit eksisterende kort, og det virker. Inde i menuen fortæller tv'et mig også, at det er et Boxer CI+ modul, jeg har sat i. Skal jeg så ikke gå ud fra, det er et CI+ slot?

Jeg ved godt, hvad I tænker, når jeg fortæller, at det er det her http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/26VLC4102T2/grundig-26-lcd-tv-26-vlc-4102-t2, jeg ved godt det er en Kinadåse, men billedet og menuer ser fint ud.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10508
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 12:55
Hvd siger manualen angående CI slottet?
Er Grundig i øvrigt blevet kinesisk? Tidligere var det et særdeles anerkendt tysk mærke. 
Flemming

Redigeret af fltk - 21-December-2011 kl. 12:57
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 13:10
Manualen specificerer faktisk ikke, om det er CI eller CI+.

Bagpå står der Made in TR, jeg ved ikke, hvad TR betyder. Gik det oprindelige Grundig ikke konkurs? Jeg kender godt det oprindelige Grundig som et godt mærke. TV'et udstråler da heller ikke discount, fjernbetjeningen er lækker.
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 13:21
mvh Christian
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 13:23

TR, det er jo kende bokstaverne for biler og interntadresser i Tyrkiet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 18:08
OK Tyrkiet.
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-December-2011 kl. 21:43
Jeg vælger at satse på, at det ER CI+, da det også på Boxer Sverige's liste står som havende det.
I manualen er CI+ ikke nævnt, der står omtalt CA modul og CI slot, men på kassen står DVB-T2 og CI+.
Til top
birkholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Januar-2005
Point: 241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér birkholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2012 kl. 08:44
Nu er der jo gået et stykke tid - er du tilfreds med TV'et?!?!
Til top
Ham_Der Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ham_Der Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2012 kl. 14:03
Ikke helt må jeg indrømme. CI+ har det, modulet virker. Billedet er dog ikke helt tilfredsstillende. På HD udsendelser og DVD er det godt, mens det kunne være bedre på SD udsendelser.
Jeg beholder tv'et alligevel. Generelt er brugervenligheden fin og pvr fungerer godt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu