|
Et dumt spørgsmål ang CI+ modul |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-December-2011 kl. 12:46 |
Jeg har (endelig) købt et fladskærms tv.
I følge Boxer's liste over godkendte tv har modellen DVB-T2 og CI+, så jeg købte samtidig et CI+ modul i løs vægt. Da tv'et så ankommer, står der godt nok CI+ på kassen men ikke på selve tv'et, der står CI Slot. Jeg sætter modulet i alligevel med mit eksisterende kort, og det virker. Inde i menuen fortæller tv'et mig også, at det er et Boxer CI+ modul, jeg har sat i. Skal jeg så ikke gå ud fra, det er et CI+ slot? Jeg ved godt, hvad I tænker, når jeg fortæller, at det er det her http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/26VLC4102T2/grundig-26-lcd-tv-26-vlc-4102-t2, jeg ved godt det er en Kinadåse, men billedet og menuer ser fint ud. |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10508 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvd siger manualen angående CI slottet?
Er Grundig i øvrigt blevet kinesisk? Tidligere var det et særdeles anerkendt tysk mærke.
Flemming Redigeret af fltk - 21-December-2011 kl. 12:57 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Manualen specificerer faktisk ikke, om det er CI eller CI+.
Bagpå står der Made in TR, jeg ved ikke, hvad TR betyder. Gik det oprindelige Grundig ikke konkurs? Jeg kender godt det oprindelige Grundig som et godt mærke. TV'et udstråler da heller ikke discount, fjernbetjeningen er lækker. |
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
http://www.nkb.dk/Ccode-dk.htm
Tyrkiet :-)
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
TR, det er jo kende bokstaverne for biler og interntadresser i Tyrkiet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
OK Tyrkiet.
|
|
![]() |
|
Jeg vælger at satse på, at det ER CI+, da det også på Boxer Sverige's liste står som havende det.
I manualen er CI+ ikke nævnt, der står omtalt CA modul og CI slot, men på kassen står DVB-T2 og CI+. |
|
![]() |
|
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
Nu er der jo gået et stykke tid - er du tilfreds med TV'et?!?!
|
|
![]() |
|
Ikke helt må jeg indrømme. CI+ har det, modulet virker. Billedet er dog ikke helt tilfredsstillende. På HD udsendelser og DVD er det godt, mens det kunne være bedre på SD udsendelser.
Jeg beholder tv'et alligevel. Generelt er brugervenligheden fin og pvr fungerer godt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |