|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() Sendt: 17-September-2009 kl. 13:02 |
|||
Så er der ingen undskyldning for dem der absolut skal have et TV der er under 3 cm tykt og samtidigt gerne vil have plasma i 50" størrelse. Sælges sammen med Samsung blu-ray BDP1500 for 16.999 kr. TVet alene koster vejl. 17.999 kr |
||||
![]() |
||||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|||
Hvis de dog bare lavede det i 42! grrr....
|
||||
![]() |
||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|||
Hmm, jeg bliver pludselig købetrængende
![]() ![]() /Nils |
||||
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
500kr. Det må være fint nok. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
nbu001 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
![]() |
|||
Måske jeg kan få et par øre mere for det i Den Blå Avis så ![]() /Nils |
||||
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|||
Ja, det kunne da godt være. Hvis du beslutter dig for det, så held og lykke. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
|||
Hvis det er LCD, er dit bud da vist lige i overkanten |
||||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Jeg troede det var plasma, det var derfor jeg bød lidt højt. |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|||
håber ikke du venter en top i plasma fra samsung og den skal være i 42 tommer. den tror jeg aldrig kommer, pågrund af lcd/led tv under 50 tommer Men man køber vil ikke et tv i dag under 50 tommer ![]() Redigeret af xcardman - 17-September-2009 kl. 17:24 |
||||
![]() |
||||
Marqzen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Status: Offline Point: 438 |
![]() |
|||
Jeg venter ikke på det.. Jeg ærger mig bare.
|
||||
![]() |
||||
Firebird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2195 |
![]() |
|||
Ja ja, men dén skærm kan da fås væsentlig billigere andre steder, så det der "tilbud" er ikke ligefrem et røverkøb... Redigeret af Firebird - 17-September-2009 kl. 20:25 |
||||
Venlig hilsen Firebird {;-)
Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation. JVC X3 ? ? ? ? |
||||
![]() |
||||
![]() |
|||
Det er plasma og jeg sådan set godt tilfreds med det, men det er jo to år gammelt, og der er sket temmelig meget på de to år. Udvikling er godt, men også lidt irriterende, når man nu står og mangler DVB-C samt et par andre af de "sjove" nye ting. Vejledende pris da jeg købte TV'et var 25 K, jeg gav 21 K - og jeg er godt klar over at jeg kommer til at tabe en ubehagligt stor sum penge hvis jeg sælger det ![]() /Nils |
||||
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |