|
Et gammelt top klasse tv til 2000 - 3000,-? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lintronic+Beo4.
Alt for dyr løsning (op til 4000 kr), men klasser over, hvad du ellers kan købe af multiremotes. Klaus |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
bruger denne
http://www.hifipriser.dk/fjernbetjening/logitech-harmony-one-advanced-universal-remote-id-420193.aspx fungere til ug, når den er sat op |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Logitech Harmony One gør det ganske godt - Den kan fåes til 8-900kr. |
|
![]() |
|
dancing_naked ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Status: Offline Point: 49 |
Modtaget, jeg giver det lige nogle overvejelser. Må nok ærligt indrømme at den dovne side af mig taler mest for et tv med mpeg 4. Jeg har en boxee og den kan ikke kodes med harmony så vidt jeg kan forstå, så at købe en multi remote bare for tv og digital kasse synes jeg er lidt overflødigt.
Men det rejser så en ny problemstilling, er det muligt at få hænderne i noget med en mpeg 4 som samtidig kan betegnes som topklasse? Eller er de simpelthen stadig for "nye"? Redigeret af dancing_naked - 29-Maj-2012 kl. 18:38 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |