|
Et generelt problem med nye højttalere |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Forfatter | |
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
miko ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2011 Sted: Nuuk Status: Offline Point: 39 |
Drenger! I er hårde ved hinanden!
![]() ![]() |
|
Marantz sr7005 ud5005 Behringer A500 Dynaudio Focus 260 Focus 210c. Panasonic AX800
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
https://m.youtube.com/watch?v=8JPt3MLZSy4
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sjovt som der pludselig blev stille i tråden, efter fremkomsten af målbare forskelle....!? M.v.h.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg tror nærmere at det er dig der har gjort tråden stille Henrik B.
Folk gider ikke deltage i debatter hvor du også er inde over. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sjovt som det er folk som mente, at tilspilning af højttalere ikke har nogen effekt/er et spørgsmål om tro, som nu er blevet stille... M.v.h.
|
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
fordi to højtalere måler ens , behøver de på ingen måder at lyde ens.....langt fra. Bare for at pointere at målinger ikke fortæller alt...langt fra . Nu har jeg ikke studeret de målinger der er fremlagt. Men der skal en ret stor målbar ændring til , før det giver en hørbar forskel. Selvfølgelig afhængigt af hvilken frekvens det er ved. og den forskel skal være STOR , når ændringen sker gradvis over tid. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg gentager.
De er ikke blevet stille Henrik, de gider bare ikke deltage når du deltager. |
|
![]() |
|
![]() Dejligt, så kan andre få lov at debattere i fred, og uden arrogante indlæg.... ![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
ja det skal nok blive hyggeligt.
En masse debatter med ligegyldige gætterier fra en lille flok personer der hverken aner op eller ned. God fornøjelse og god aften ![]() |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4468 |
Jeg må desværre afkræfte din teori... Jeg har hele tiden sagt, at jeg ikke tror på dag og nat forskelle som der beskrives, men eneste grund til, at jeg ikke gider debatten er faktisk alene pga. dig og din måde at være på.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19746 |
Målingen er meget teoretisk, hvilket også forklares i teksten. I langt de fleste tilfælde laves "initial break in" af enten producenten af enheden, eller producent af højttaler. Break in tager "10s of seconds" og er en "one-off proposition, not requiring repetition". Ergo, det de måler er forskellen ved den første break in, og det ændrer sig ikke tilbage derfra. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 5678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |