|
Et par spørgsmål omkring Huawei og Android |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chrizzy ![]() Pause fra forummet ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2009 Status: Offline Point: 499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Februar-2016 kl. 22:05 |
Som Apple bruger de sidste 8 år har jeg lige et par spørgsmål ang. Android.
Jeg havde egentlig kigget på en Nexus 6P, men efter jeg prøvede den én gang mere i dag, må jeg nok konstatere at den er for stor til mine små dame-hænder ![]() Jeg prøvede så samtidig en Huawei Mate S og selvom den ikke er meget mindre end Nexus 6P, så var der alligevel en forskel. Jeg lå dog mærke til at den kun kører med Lollipop Android, men er der chance for at man kan opgradere til Marshmallow 6.0 senere? Nogle der har prøvet Mate S og hvordan er den sammenlignet med Nexus 6P? Måske Nexus 5X også er en idé? |
|
![]() |
|
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ellers kan du tage et kig på Huawei honor 7. Lidt mindre (5.2"). Jeg er fuldt ud tilfreds med den selvom det ikke er en top spec telefon. Prisen er noget lavere men kvaliteten fejler ikke noget i mine øjne. Skulle få Marsmallow i februar.
|
|
![]() |
|
hkepler ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-April-2016 Sted: København Status: Offline Point: 3 |
Kig på den nye Huawei P9 der netop er lanceret i dag - kommer i dk her 2 maj. Den er rigtig lækker og kun i 5"
Men ellers et lille trick på Huawei´s EMUI interface er at du nemt kan lave det til "én fingers håndtering" ved at stryge på de 3 nederste navigations pile. Se den her video: Her hvor der er 8 tips og det du skal bruge er 1:21 inde.
Redigeret af hkepler - 07-April-2016 kl. 23:08 |
|
![]() |
|
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
Ang. Huawei nova plus smartphone
Jeg har et problem med at indstille 'eget telefonnr' i Indstillinger. Nogen med erfaring ? Hej.
|
|
smedev
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |