|
Et par spørgsmål til et setup |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tombi105 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Februar-2012 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2012 kl. 17:15 |
Hej, jeg overvejer at købe en NAS (synology ds411j) og kom til at tænke på om det var muligt at bygge mit tv ind i den løsning sådan så jeg kan optage tv og den så lægger det på NAS serveren.
mit setup: Samsung tv (UE40C6000) Airties modtagerbox fra Waoo (uden hd, fjernbetjening har dog optage funktion ved bare ikke hvordan den fungere) og DS411j bestilles nok snart det jeg godt kunne tænke mig: At jeg kan optage og også kunne planlægge optagelse af noget, som så bliver lagt på NAS Serveren. er der nogen gode ideer til hvad jeg kan gøre? det jeg kan komme på er at købe en optager som tilsluttes mig airties boks, som kan lægge den på et netværksdrev eller noget i den retning? men jeg er ikke ekspert på av området. Så det ville være kanon med nogle flere indputs.
Redigeret af Tombi105 - 12-Februar-2012 kl. 16:27 |
|
Regards/Mvh. Thomas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |