|
Et spørgsmål om RAID?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg syntes bare, men det kan være mig som har misforstået det, læst det som om den ville slette HELE det raid som var der med de 2 diske.¨ -jeg vil prøve at pudse mine briller og kigge ordentligt efter når jeg skifter den disk.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Prøv at skifte sprog til engelsk. Jeg tror det er en dårlig oversættelse til dansk. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Tag da en backup og lad den "slette skidtet" eller bare opgradere RAID som den skal..... Man kan gætte på mange ting men hvis du ALLIGEVEL skal flytte til en extern kan du jo bare prøve at se hvad der sker når du har gjort det. En RAID konfiguration der ikke kan gendanne (udover RAID 0) er ikke noget værd!
BS
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |