recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et spørgsmål om sprog?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et spørgsmål om sprog?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BeatlesFan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeatlesFan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Et spørgsmål om sprog?
    Sendt: 17-December-2011 kl. 19:24
Er efterhånden klar til at springe på Tablet vognen, men da jeg er total blank om emnet, har jeg lige et enkelt spørgsmål.

På Computere (stationære som bærbare) er OS jo som regel tilpasset det land hvor produktet sælges, og købes udstyret i udlandet skal OS derfor genindstalleres, hvis man da ønsker at dyret taler dansk Wink

Hvorledes forholder det sig med Tablets?
Hvis jeg køber en sådan i udlandet (holder mig til EU), vil den så kunne bringes til at have Dansk sprog, enten under opstart eller via opdatering af en art.

Er der andre ting man bør være opmærksom på, ved køb uden for DK - her tænker jeg kun funktions mæssigt, glem alt om garanti, fortrydelsesret og lign.

På forhånd tak
Jan

Redigeret af BeatlesFan - 17-December-2011 kl. 19:30
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 19:34

Ja, der kan sagtens vælges diverse sprog, både på menu og tastatur. (Dansk, Engelsk, Tysk Fransk m.fl) Tale genkendes dog kun på Engelsk.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeatlesFan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 19:38
Super - Tak for det Tongue

Så er det jo bare at kigge sig omkring derude. Der kunne måske være lidt penge at sparre.

Jan
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 19:53

Dette er Android, hvordan det er med iOS ved jeg ikke. Har selv en Acer A500.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeatlesFan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 19:58
Tak for info, men havde nu også kun Android tablets i tankerne.

Jan

Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2011 kl. 20:06

Du kan IMHO roligt købe en A500.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu