|
Et spørgsmål om sprog? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BeatlesFan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-December-2011 kl. 19:24 |
Er efterhånden klar til at springe på Tablet vognen, men da jeg er total blank om emnet, har jeg lige et enkelt spørgsmål.
På Computere (stationære som bærbare) er OS jo som regel tilpasset det land hvor produktet sælges, og købes udstyret i udlandet skal OS derfor genindstalleres, hvis man da ønsker at dyret taler dansk ![]() Hvorledes forholder det sig med Tablets? Hvis jeg køber en sådan i udlandet (holder mig til EU), vil den så kunne bringes til at have Dansk sprog, enten under opstart eller via opdatering af en art. Er der andre ting man bør være opmærksom på, ved køb uden for DK - her tænker jeg kun funktions mæssigt, glem alt om garanti, fortrydelsesret og lign. På forhånd tak Jan
Redigeret af BeatlesFan - 17-December-2011 kl. 19:30 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, der kan sagtens vælges diverse sprog, både på menu og tastatur. (Dansk, Engelsk, Tysk Fransk m.fl) Tale genkendes dog kun på Engelsk.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
BeatlesFan ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 39 |
Super - Tak for det
![]() Så er det jo bare at kigge sig omkring derude. Der kunne måske være lidt penge at sparre. Jan
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Dette er Android, hvordan det er med iOS ved jeg ikke. Har selv en Acer A500.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Tak for info, men havde nu også kun Android tablets i tankerne.
Jan |
|
![]() |
|
Du kan IMHO roligt købe en A500.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |