recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Et surt opstød, iPhone 5
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et surt opstød, iPhone 5

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 23:19
@Letten
Den forstår jeg ikke. "You are holding it wrong" :-) Hvis jeg holder iP5 på midten kan jeg sagtens nå hele skærmen med tommelfingeren.

Det er da langt mere besværligt at bevæge sig fra tilbageknappen og op i toppen af skærmen på en større Android telefon - f.eks., hvis man skal skrive en ny internetadresse i browseren.

Jeg må i hvert fald langt oftere bruge to hænder til at betjene min Nexus 4.
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 00:01
jeg har fået byttet min første iphone 5 pga wifi problemer, den indlæste uden der skete noget , det gør den nye også men ikke så slemt, den første blev meget hurtigt "ridset" eller skallede af på rammen, den nye holder en del bedre , men den gør det også lidt, til dem der siger deres slet ikke gør, det skal nok komme det er uundgåeligt sådan som den er lavet. min fars er totalt slidt og skallet af overalt bare ved at ha den i lommen
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 00:07
Oprindeligt skrevet af Skalle06 Skalle06 skrev:

@Letten
Den forstår jeg ikke. "You are holding it wrong" :-) Hvis jeg holder iP5 på midten kan jeg sagtens nå hele skærmen med tommelfingeren.

Det er da langt mere besværligt at bevæge sig fra tilbageknappen og op i toppen af skærmen på en større Android telefon - f.eks., hvis man skal skrive en ny internetadresse i browseren.

Jeg må i hvert fald langt oftere bruge to hænder til at betjene min Nexus 4.

Jeg synes bare det virker unaturligt at holde den på midten. Min lillefinger vil helst ned og støtte under telefonen - og så er der pludseligt langt op til øverste venstre hjørne.

Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 08:59
Jep. Det jeg siger. "You are holding it wrong" :-)



Redigeret af Skalle06 - 04-Februar-2013 kl. 09:00
Til top
Loberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2012
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Loberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:26
Har haft min 5'er siden lanceringen, og er mekanikker og stør arbejdsmand, og min bliver brugt hårdt, har den altid i lommen, uden case eller noget, tit med nøgler og andet, og den har endnu ikk fået en ridse eller skramme, så er meget tilfreds, men jeg må jo åbenbart have fået en af de gode, eller så er det jer andre der er ekstremt hårde ved jeres, for min fejler intet endnu. Det er en hvid, og den er perfekt endnu
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-December-2007
Status: Offline
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 09:32
den hvide har heller ik en sort ramme jo
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 10:39
Jeg fik min lige da den kom og er stadig rigtig glad for den, både funktionelt, men i høj grad også udseendet, som jeg synes er mere eksklusivt end de tidligere (metal > plastic). Ridser på skærmen har jeg ikke. Lidt slid på metallet er der, men synes faktisk ikke det gør det store. Slidt metal er i hvert fald pænere end slidt plastic.

Størrelse: jeg ville ideelt set have en iphone mini, da jeg hellere vil kunne betjene en telefon med en hånd end være med i en konkurrence om, hvem der kan lave tlf med størst skærm. Men givet at man ikke kan få en lille smartphone, synes jeg det slanke og lette design på iphone 5 er helt rigtigt.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:



Størrelse: jeg ville ideelt set have en iphone mini, da jeg hellere vil kunne betjene en telefon med en hånd end være med i en konkurrence om, hvem der kan lave tlf med størst skærm. Men givet at man ikke kan få en lille smartphone, synes jeg det slanke og lette design på iphone 5 er helt rigtigt.

Du kan godt få små smartphones, Androids laves i alle størrelser og prisklasser 😃

Det er kun Apple der har et meget begrænset udbud.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:



Størrelse: jeg ville ideelt set have en iphone mini, da jeg hellere vil kunne betjene en telefon med en hånd end være med i en konkurrence om, hvem der kan lave tlf med størst skærm. Men givet at man ikke kan få en lille smartphone, synes jeg det slanke og lette design på iphone 5 er helt rigtigt.

Du kan godt få små smartphones, Androids laves i alle størrelser og prisklasser 😃

Det er kun Apple der har et meget begrænset udbud.

Jeg forstår ikke helt hvordan folk har problemer med at betjene deres telefon med en hånd. Jeg har en Samsung Galaxy S3 og kan uden problemer betjene den med en hånd. Det handler vel bare om at holde den rigtigt (Ja ja, Steve Jobs om igenBig smile).
Til top
cgmand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 694
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cgmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af Letten Letten skrev:

Oprindeligt skrevet af Vanderlay Vanderlay skrev:



Størrelse: jeg ville ideelt set have en iphone mini, da jeg hellere vil kunne betjene en telefon med en hånd end være med i en konkurrence om, hvem der kan lave tlf med størst skærm. Men givet at man ikke kan få en lille smartphone, synes jeg det slanke og lette design på iphone 5 er helt rigtigt.

Du kan godt få små smartphones, Androids laves i alle størrelser og prisklasser 😃

Det er kun Apple der har et meget begrænset udbud.
Ja, men du kan ikke få en top model android med 4" skærm..
LG G2 65, ATV, HomePod stereo
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg nægter dog at smide et case-cover omkring telefonen, da min bror har haft sådan et på sin 5'ern, og hold da op, det cover har ridset hjørnerne helt vildt, så det gav faktisk flere og voldsommere ridser MED cover end uden, lol. Og så når telefonen er sort, så kan man jo rigtig se dem.

Vær OBS på, at det jeg beskrev ikke var et case/cover. Det er et sleeve, som bliver liggende i lommen når jeg fisker telefonen op og som den puttes tilbage i når jeg putter den i lommen.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Vær OBS på, at det jeg beskrev ikke var et case/cover. Det er et sleeve, som bliver liggende i lommen når jeg fisker telefonen op og som den puttes tilbage i når jeg putter den i lommen.

Jep jeg er helt med. Jeg skrev jo også oven over at jeg altid har den i en taske/sleeve, så derfor jeg undrer mig over den har fået alle de ridser Cry men jeg nægter at komme et cover omkring, for det ridser mere end det gavner.
          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu