|
Et virkelig godt og fleksibelt USB-C kabel |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2018 kl. 19:44 |
Hej alle.
Jeg regner med snart af få Android auto i bilen. I den forbindelse vil jeg gerne have et virkelig godt og fleksibelt kabel der kan holde til noget. Hvad kan i anbefale man går efter? Mvh Daniel og tak
|
|
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
umiddelbart modsiger du dig selv.
Fleksibel betyder meget lidt "sikring" af kobberet, og dermed i virkeligheden også at det ikke vil være særligt holdbart. - De mest fleksible kabler findes med noget nylon-baseret sleeving, men vil nok ikke kalde dem vildt holdbare. Men hvis det holdbare er at man skal kunne bøje selve kablet mange gange, så er det nok den slags. Du kan se et billede af hvad jeg mener her https://dk.eetgroup.com/i/USB3.1CA1S-MicroConnect-USB3.1-C-USB3.0-A-1m-M-M#/specifications (er hos en distributør, så du kan ikke købe kablet der) bruger selv et "coilspring" lightning kabel til min iphone, så det ikke fylder meget når det ikke er i brug, men eftersom jeg ikke er synderligt hårdhændet, så har det indtil videre klaret en små 2 år uden nogen synlige tegn på slid
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7163 |
I bilen bruges telefone jo kun via radioen eller sidder i holder
Så ekstra godt kabel behøves ikke. Har i mange år brugt et 20.- kabel til min telefon som bare sidder i en holder hvor den er ude af lommen
|
|
![]() |
|
TULX ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2007 Status: Offline Point: 42 |
jeg bruger sådan et til samme formål.
Bruges dagligt med mange til og frakobling, nu på 15'ende måned. Mvh Thomas
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |