|
Ethernet adapter til Chromecast with Google TV |
Besvar |
Forfatter | ||
kimj.dk
Junior bruger Oprettet: 13-Februar-2013 Sted: København, Danm Status: Offline Point: 21 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Maj-2021 kl. 07:45 |
|
Hejsa,
Er der nogen der har fundet et sted hvor man kan købe Google's strømstik til Chromecast der indeholder et lan kabel? Jeg tror ikke man kan købe den i Google Store når man bor i Danmark. Mvh Kim Det er denne jeg mener:
|
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Den kan købes hos Google i Tyskland: Og sendes til Danmark ved at bruge forwarderen Mailboxde.com Hilsen Carsten. |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5300 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har købt et par stykker fra Kinaland som virker med mine Chromecast 1. generation og Chromecast Audio:
Ved ikke ikke om den virker med allerseneste Chromecast med Google TV udgave? Men det kræve så god tålmodighed at købe fra Kina for tiden, afhængig af hvilken forsendelse sælger tilbyder. Oplever ++2 måneder forsendelsestid
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld for hijacking 🙏
Jeg har en original gammel ethernet-adapter fra google, som jeg tidligere har brugt til den første Chromcast, virker den også til de nye Chromecast ? |
||
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4716 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej. Det mener jeg ikke at den gør. Der er to problemer. For det første har den et anderledes USB stik. Den nye Chromecast med Google TV bruger et USB-C. Det andet problem er, at den nok ikke leverer nok strøm. Jeg har på internettet læst om nogle der har forbundet en USB HUB med indbygget ethernet adapter. De raporterer at Chromecast med Google TV måler det samlede strømforbrug. Og giver en fejl meddelelse, at stømforsyningen ikke kan lever nok strøm, når de både vil bruge både Chromecast med Google TV og den tilsluttede HUB med en ethernet adapter. Deres løsning er at upgradere deres strømforsyning til en, fra en Google Pixel Mobil, som kan give højere strøm. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 15-Maj-2021 kl. 15:05 |
||
Claus P
Super bruger Oprettet: 12-Oktober-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 350 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok tak for svar 👍
|
||
ZackGem
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 842 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør den ikke - Har testet :-)
Nemt nok at converterer fra mini til USB-C - Men som det nævnes, så leverer den ikke strøm nok. Du kan dog købe en tilsvarende der leverer nok strøm til den nye. |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |