|
Ethernet forbindelse på første sal. |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
||
Den skal have et flueben i "klient" og så laver du et "site suvey" og logger på dit netværk med adgangskoden. Ikke det vilde, men mere end hvad jeg ville bede min mor om
![]() BS
|
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
![]() ![]() ![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
||
Når du nu har et AP så skriver du bare igen, så er der nok en venlig sjæl der guider dig, det er ikke så svært. BS PS: det kan være det er nemmere at trække det kabel
![]() |
|||
![]() |
|||
||
![]() Jeg skriver nok, når jeg har fået afspilleren og noget AP. Så må vi se om det, ikke kan komme op og stå.
Og igen tak.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
||
Det er sagt mange gange før - træk et kabel - først som sidst.
(inden du overfalder mig - så har jeg læst hele tråden) Forstår ikke denne refleks-angst mod kabeltræk - det er jo ikke fordi disse AP,'ere switche mm. er kønne at have stående, de skal også have strøm.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg overfalder bestemt ikke nogen;-)
I forhold til hvor min router står, så vil det være et helvede at skulle føre en ledning. Det vil blive over 30 meter, og skal køre det op og rundt på min trappe. Tro mig, hvis det var til at gøre, så havde jeg ført et kabel. |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19813 |
||
Netværk kan let trækkes 100 meter...... Ellers få en elektriker til at gøre det for dig. Ja det koster, men så slipper du for alt de besværlige. Klaus |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
||
Jeg har med nogenlunde succes installeret nedenstående hos nogle kunder, hvor trådløse løsninger ikke var tilstrækkeligt.
|
|||
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|||
![]() |
|||
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
||
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |