recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ethernet forbindelse på første sal.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ethernet forbindelse på første sal.

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 20:59
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

Eller brugt  http://www.dba.dk/soeg/?soeg=wap54g et godt, stabilt produkt.

BS
Ja, den var jo endnu billigere. Hvor nem er den at sætte op. Skal der bare strøm på, og så min adgangskode?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 21:01
Den skal have et flueben i "klient" og så laver du et "site suvey" og logger på dit netværk med adgangskoden. Ikke det vilde, men mere end hvad jeg ville bede min mor om LOL

BS
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 21:04

Den skal have et flueben i "klient" og så laver du et "site suvey" og logger på dit netværk med adgangskoden. Ikke det vilde, men mere end hvad jeg ville bede min mor om LOL

BS
Se, det er jo sort snak for mig.Embarrassed Jeg er virkelig lost i disse ting. Det må være en god mor du har.WinkBig smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 21:27
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Den skal have et flueben i "klient" og så laver du et "site suvey" og logger på dit netværk med adgangskoden. Ikke det vilde, men mere end hvad jeg ville bede min mor om 

BS
Se, det er jo sort snak for mig.Embarrassed Jeg er virkelig lost i disse ting. Det må være en god mor du har.WinkBig smile
Læs igen Flemming. Min mor ville ikke kunne finde ud af det 

Når du nu har et AP så skriver du bare igen, så er der nok en venlig sjæl der guider dig, det er ikke så svært.

BS

PS: det kan være det er nemmere at trække det kabel Tongue
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 21:31

Den skal have et flueben i "klient" og så laver du et "site suvey" og logger på dit netværk med adgangskoden. Ikke det vilde, men mere end hvad jeg ville bede min mor om 

BS
Læs igen Flemming. Min mor ville ikke kunne finde ud af det 

Når du nu har et AP så skriver du bare igen, så er der nok en venlig sjæl der guider dig, det er ikke så svært.

BS

PS: det kan være det er nemmere at trække det kabel Tongue
Ja, det er jo lige at læse rigtigt.Embarrassed 
Jeg skriver nok, når jeg har fået afspilleren og noget AP. Så må vi se om det, ikke kan komme op og stå.
Og igen tak.Clap
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 23:33
Det er sagt mange gange før - træk et kabel - først som sidst.

(inden du overfalder mig - så har jeg læst hele tråden)

Forstår ikke denne refleks-angst mod kabeltræk - det er jo ikke fordi disse AP,'ere switche mm. er kønne at have stående, de skal også have strøm.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 23:42
Jeg overfalder bestemt ikke nogen;-)
I forhold til hvor min router står, så vil det være et helvede at skulle føre en ledning. Det vil blive over 30 meter, og skal køre det op og rundt på min trappe. Tro mig, hvis det var til at gøre, så havde jeg ført et kabel.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2011 kl. 23:57

I forhold til hvor min router står, så vil det være et helvede at skulle føre en ledning. Det vil blive over 30 meter, og skal køre det op og rundt på min trappe. Tro mig, hvis det var til at gøre, så havde jeg ført et kabel.

Netværk kan let trækkes 100 meter......

Ellers få en elektriker til at gøre det for dig. Ja det koster, men så slipper du for alt de besværlige.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 10:10
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Netværk kan let trækkes 100 meter......

Ellers få en elektriker til at gøre det for dig. Ja det koster, men så slipper du for alt de besværlige.

Klaus
Jeg tror bare jeg leverer maskinen retur, når den kommer og køber en med trådløst net i stedet, det må være noget nemmere og billigere.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Langmack Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2006
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langmack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 11:01
Jeg har med nogenlunde succes installeret nedenstående hos nogle kunder, hvor trådløse løsninger ikke var tilstrækkeligt.

LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage
Beoremote One
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Langmack Langmack skrev:

Jeg har med nogenlunde succes installeret nedenstående hos nogle kunder, hvor trådløse løsninger ikke var tilstrækkeligt.

Det er dem over el ikke? Mine ledninger kører ikke på samme fase, og så skulle de ikke kunne gøre det. Jeg har også bestemt mig for at købe en sony, hvor der kan sættes en usb ting i, og den har jeg i forvejen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 373
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér taj59 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2011 kl. 11:23

Nej endelig ikke :-) AP = Accesspoint (tja det er en airport også men det kan gøres billigere)

EKS: Denne der efter manualen (side 28, kan tricket)

Eller et du lige har liggende fra tidligere (nogen har :-)

BS
Den har jo en pris der er til at overkomme. Den må jeg lige se på til næste år. Det er lidt irriterende, at den ikke kan bruge, panasonics trådløse dongle over usb. Sådan en har jeg nemlig til mit tv, og der kan jeg godt nå frem med kabel.
Men jeg takker foreløbig for hjælpen.Big smile
Flemming du skulle bare have købt en DMP-BD310 Så var dit problem løst, den modtager trådløst fra en din trådløse ruter, og hvis din datter funker via den, så vil DMP-BD310 også gøre dette, og du har vel 14 dages returret fra Elgiganten.Min DMP-BD310 fungerer fint inde fra soveværelset og modtager fint via min Apple ruter.Wink
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu