|
Ethernet T568A eller T568B? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Kand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 81 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
tester du i browser ellers så brug Speedtest app fra ookla (Microsoft store) da den er mere præcis end browser.
|
|
![]() |
|
Mdalhoj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-December-2020 Status: Offline Point: 26 |
jeg tester via Speedtest.net på bærbar og deres tilsvarende app til iOS. Betyder det noget at jeg er logget på via vpn på computeren?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
Formodentligt.
Hvor forbinder du til med din VPN? Klaus
|
|
![]() |
|
Mdalhoj ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 30-December-2020 Status: Offline Point: 26 |
dont know. Det sker automatisk ved login :/
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
Den forbinder nok til din arbejdsplads.
Så du tester hastighed gennem din arbejdsplads netværk. Klaus
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
Kan kun anbefale at man får hjælp af en professionel, eller at man sætter sig ind i stoffet.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2821 |
Fast.com er typisk mere retvisende. |
|
![]() |
|
Kand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2014 Sted: Arhus Status: Offline Point: 81 |
når der testes med Speedtest app er man udover browser fejl mv. min erfaring er at app på pc er mere præcis end browser. Har målt 1200mbit på en 1G forbindelse i browser.
I dette tilfælde hvor han køre over vpn er han dig begrænset til hastigheden over vpn og firmaets internet hastighed.
|
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
Kan anbefale TamoSoft Throughput Test til en rigtig hastighedstest mellem to enheder på nettet (f.eks. 2 PC'er). At bruge Speedtest.net til at undersøge om man har korrekt hastighed på LAN, er ikke "the way to do it".
|
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
slet
Redigeret af Bjur - 18-Marts-2021 kl. 09:58 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |