|
Etui til Garmin nuvi 3490 søges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2013 kl. 00:11 |
Hejsa
Jeg søger et etui til en Garmin Nüvi 3490LMT GPS. Jeg har prøvet at lede på ebay, hvor der jo normalt er mange skrammelcovers til smartphones til ingen penge, men jeg kan ikke finde noget der passer til en GPS! Selve GPS-enheden måler 7.3 x 12.2 x 0.9 cm og jeg tænker at der måske findes en smartphone som er ca. samme størrelse - så kan jeg jo bare søge efter et etui til den smartphone! Det skal bare være noget relativt simpelt og billigt, hvor enheden lige har en smule beskyttelse i stedet for at rode rundt med en masse andre stumper og måske få smadret skærmen! Håber I kan bidrage med ideer og forslag - mine google-/ebay-ninja-skills er kommet til kort! Mvh Tommy |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du været herinde og kigge? De har et væld af tasker og covers til snart sagt enhver mobil. Ellers findes der jo små poser i stof..
http://www.mytrendyphone.dk/shop/mobil-tilbehoer-38507s.html
Redigeret af Kampus - 16-Marts-2013 kl. 12:26 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Jeg har ikke kigget hos mytrendyphone, men løber ind i samme problematik som på eks. eBay - jeg skal først finde en smartphone i nogenlunde samme størrelse inden jeg kan finde et etui der passer nogenlunde.
Jeg er ikke i tvivl om at der findes mange brugbare, men det er bare et spørgsmål om at få sorteret de 99% fra som ikke duer... |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Jo, men går ud fra du har forsøgt at finde et orig etui til din Garmin, og at det ikke findes. Så er der vel kun metoden med at finde en mobil i samme str, og så gå ind og vælge etui..
|
|
![]() |
|
Det var også den vej jeg forsøgte i går - men jeg er tæt på blank på telefonområdet, så det er som at lede efter en nål i en høstak og efter at have fundet specs på 15-20 telefoner, hvor ingen var i nærheden, så gav jeg op og tænkte at der måtte være en nemmere måde som jeg bare ikke kunne finde på...
|
|
![]() |
|
Samsung Galaxy Note er en kæmpe tlf, så her må tasker være velegnede Redigeret af Kampus - 16-Marts-2013 kl. 14:17 |
|
![]() |
|
HenrikH ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 733 |
Jeg mener der findes et etui, der passer præcist til den. Elgiganten har det. Men det koster så vidt jeg husker et par hundrede kroner. Så billigt er det ikke.
Ellers er der da dette originale : http://www.mytrendyphone.dk/shop/garmin-taske-4-84694p.html |
|
mvh
Henrik |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |