recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eurosport player lukket så hvad nu?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eurosport player lukket så hvad nu?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 894
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Eurosport player lukket så hvad nu?
    Sendt: 03-September-2016 kl. 12:42
Nå så slukkede Eurosport for deres app på mine forældres 4 år gamle Samsung Smart TV så nu skal der findes et alternativ.

De modtager signal via Viasat parabol og har da Eurosport2 men de vil også gerne have den 'rigtige' Eurosport kanal så hvordan gør vi lige det?

Jeg kiggede på Chromecast men den kan vist kun betjenes via smartphone og det er dermed udelukket da min fars hænder/fingre ikke har det så godt.

Understøtter AppleTV Eurosport appen? Eller skal man over i DPLAY som koster væsentlig mere end deres nuværende Eurosport Player abonnement.

Eller er der andre bokse som stadig understøtter Eursport Player?

TAK

.
Til top
DrageMester Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2004
Point: 1660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DrageMester Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2016 kl. 16:18
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Jeg kiggede på Chromecast men den kan vist kun betjenes via smartphone og det er dermed udelukket da min fars hænder/fingre ikke har det så godt.

Hvad med en stor tablet plus Chromecast?
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2016 kl. 18:58
DPlay Sport bliver lagt under Eurosport Player inden længe, så desværre er det nok heller ikke en løsning.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2016 kl. 20:07
Oprindeligt skrevet af DrageMester DrageMester skrev:

Hvad med en stor tablet plus Chromecast?

Desværre ikke. Alt med touch er udelukket da tidens tand har været hård ved de gamles hænder.
.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2016 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af digitalt.tv digitalt.tv skrev:

DPlay Sport bliver lagt under Eurosport Player inden længe, så desværre er det nok heller ikke en løsning.

DPlay tager også 159,- pr. måned for sportspakken mens Eurosport Player koster 599,- om året så det er da lige en hund mere om måneden og det er for stor en prisforskel.

.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2016 kl. 21:11

Desværre ikke. Alt med touch er udelukket da tidens tand har været hård ved de gamles hænder.

Hej.

Så er der vel kun en PC eller NUC tilbage.

Hilsen Carsten.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2016 kl. 22:03

De modtager signal via Viasat parabol og har da Eurosport2 men de vil også gerne have den 'rigtige' Eurosport kanal så hvordan gør vi lige det?

Sender Viasat ikke begge Eurosport kanaler, eller hvad mener du med den rigtige?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 07:27
Viasat har kun Eurosport 2. BOXER tv har dem begge hvis det er en mulighed.
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2016 kl. 08:09
Tak
.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu