recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eurosport skal have Tizen 3+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eurosport skal have Tizen 3+

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Eurosport skal have Tizen 3+
    Sendt: 12-November-2019 kl. 14:55
Købte i 2016 til black friday et Samsung ue65ks9005 (t-jzmdeuc-1241.5) Har hidtil været super glad for Samsungs Smart del, det har spillet maks. Lige indtil fornyligt. Først forsvandt Twitch TV uden videre. Okay, det var til at leve med. Men nu dur Eurosport player ikke mere på Tizen ældre end Tizen 3+.... Det vil sige samtlige Samsung TV fra før 2017 så vidt jeg kan se. Jeg har skrevet til slamsung, så må vi se hvad de melder tilbage med og om de melder tilbage.. Det er sgu lidt ufedt at et så dyrt TV forældes så forholdsvis hurtigt, valgt netop det TV pga den fede Smart tv del. Har selvfølgelig koblet PC og alt muligt andet hejs til TVet men det er nemmere bare at vælge en app på TV fremfor at skulle hive keyboard/mobil/speciel remote frem hver gang man vil skifte til Eurosport.. Nu skal jeg ud og kigge på noget smart modul at kaste bagpå. Det bliver nok en Chromecast til BF d.27/11. Så kan jo altid sige til frk. google hun skal vise noget sports TV (europort..) og slukke tv så det ikke helt bad. Syntes lige jeg ville ud med det... piv piv. ;-)




Redigeret af Onaj - 12-November-2019 kl. 14:58
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 15:03
 Smart TVer er ikke så smarte så længe, det er noget man må leve med, efter et par år så begynder det at knibe med de funktioner det har, sådan har det altid været.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 15:53
Well okay, den havde jeg ikke set 😁
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 16:00
 Det smarte ligger i en Streaming boks, enten til Android eller iOS.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10303
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Det smarte ligger i en Streaming boks, enten til Android eller iOS.


Som desværre også forældes. Vil man være sikker bør man vælge en PC.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 16:59
Som også forældes......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 17:34
Det er derfor man skal købe et tv og tilføje et Apple TV.

Så vælger man bare Av kanalen og kan vælge apps med den fjernbetjening der følger med tv
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 17:49
 Ja, som jeg skrev, det smarte er i en Streaming boks.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 18:00
Som jeg skrev så har jeg alle mulighederne tilsluttet allerede, det bare træls at noget så dyrt forældes kort efter det 3 år.   Er fuldt ud klar over der er en begrænset levetid på den slags!

Vil dog straks sige at ALT andet kører perfekt, inkl. Viaplay, Netflix, DR, Youtube, PC, HDMI stick, Nas, osv osv.  

Det er kun Eurosport som har bailet ud og ikke gider lave deres app til ældre versioner af Tizen 3+ os.  (samt twitch..)   

Jeg kommer på intet tidspunkt til at købe noget som helst der står Apple på, sådan har det været i over 30år+  så det tror jeg ikke lige jeg ændre på lige med det samme ;-)  

Anyhow, det var mest et piv over Eurosport, Samsung kan jo reelt ikke gøre for Eurosport er lidt svage og ikke vil supportere en bredere kundeportefølje.   

Det er ikke utænkeligt jeg finder en anden måde at se fodbold på og opsiger mit ret dyre abonnement på Eurosport, når nu de skal gøre det mere besværligt.  Der er jo massere af andre streaming "tjenester" der streamer nøjagtigt samme kampe..




Redigeret af Onaj - 12-November-2019 kl. 18:05
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af Onaj Onaj skrev:


Jeg kommer på intet tidspunkt til at købe noget som helst der står Apple på, sådan har det været i over 30år+  så det tror jeg ikke lige jeg ændre på lige med det samme ;-)  

Tjah, din æbleskræk afholder dig fra en god oplevelse - det syntes jeg er dumt. Ikke mindst fordi AppleTV fungerer superfint uden man behøves at have andre Apple produkter.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 18:32
Det skal du da have lov til at mene. 

Jeg har dog ingen æbleskræk og har intet at udsætte på deres produkters kvalitet på nogen måde, tværtimod det er virkeligt godt skruet sammen, gode materialer osv osv.
Når jeg boykotter virksomheder fordi de går imod min politiske/moralske opfattelse af hvordan jeg mener de bør være så kan jeg jo ikke også begynde at kaste penge efter dem.  Det lidt dumt efter min mening Hug

Dog vil jeg sige at Apple´s "miljø" er låst alt alt alt for meget ned, der er alt alt alt for få muligheder for at selv opfinde noget og tilføje eller stå på et communities skuldre og bruge deres genialiteter. Det har Apple sikret ikke er muligt.  Jeg elsker at lege med indstillinger og skrue løst på alt muligt, jeg ville DØ af kedsomhed efter 5 minutter med IOS osv.


Men så er det heldigt at der er så mange andre steder jeg meget hellere vil lægge mine penge.  Wink


Redigeret af Onaj - 12-November-2019 kl. 18:34
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 18:40
Desværre tror mange det kun er Apple der er sådan, men...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu