recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eurosport skal have Tizen 3+
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eurosport skal have Tizen 3+

 Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Onaj Onaj skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 
Oprindeligt skrevet af Onaj Onaj skrev:

 

Mit TV afvikler ALT andet fuldstændigt perfekt.....  



  Det bliver det ikke ved med.



Deri ligger der en uendelige sandhed, men det har ikke nogen aktualitet ;-)

Har i øvrigt opsagt mit abonnement på Eurosport nu og stillet krav om at de tilbagebetaler fra den dato de valgte ikke længere at lave deres app til mit TV. 

 Den tror du på.? Det er DN kanaler de skovler kun penge ind, de giver næppe nogen tilbage. De siger sikkert at det er din pligt at sikre dig at deres App kan anvendes.


De har sagt jeg får pengene tilbage....
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 23:06
Oprindeligt skrevet af Onaj Onaj skrev:


Jeg har bare fra start, nok før mange af jeres Apple fans der føler sig ramte kendte til Apple... været imod den protektionisme som Apple var en af de første der lagde ud med på de områder jeg havde med at gøre!
Fra før Internettet, før Ipod osv.  Og det har hængt ved lige siden da Apple på intet tidspunkt åbnende op.


Hmmm, Apple fan, måske. Jeg vil hellere kalde det famaf udstyr der levere det bedste resultat til mig - uanset producentnavnet. Derfor er der både Apple, Pioneer, Marantz, Samsung og Panasonic produkter her i hjemmet.

Med hensyn til begrænsningerne i Apple, så har jeg hørt den mange gange - hovedsageligt fra folk der ikke følger med i hvad man kan med Apple udstyr.
Folk er jo dybt overrasket over at jeg ikke har haft iTunes installeret, at jeg siden jeg fik min iPad2 frit kunne flytte PDF filer over på den ved hjælp af trådløst netværk og gemme dem lokalt på iPad. At man kan bruge alle mulige filformater på både iPad og ATV4.


Klaua
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 23:23
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Nej, jeg er overhovedet ikke blind. Men du hører jo bestemt heller ikke hvad jeg siger.
Og ja, masser af andre virker nu, men hvor længe?
Samsung kan jo for dælen bare opdatere deres TV. Og hvis undskyldningen er for svag hardware, så kan du jo spørge hvorfor de ikke bruger noget kraftigere hardware så..




Hjælpe???  Jeg har sagt min mening, fortalt min historie og så skal jeg tvinges til at syntes din holdninger og meninger er de korrekte??   
Det meste jeg har modtaget er bestemt ikke hjælp men shaming og lidt lettere hånlige kommentare som på ingen måde virker til at have læst det jeg skriver.  Ærlig talt ikke det Rec.dk jeg kendte engang!  Du har gentaget dit råd 3-4 gange.... jo jo, og jeg har gentaget det oprindelige fra start til slut.  at du gentager noget mange gange gør det ikke til hjælp eller mere korrekt...


Jeg gentager gentagne gange at Eurosport vælger IKKE at lave app til den version som mange tusinder brugere helt sikkert kører og som IKKE er forældet på ren performance da alt andet kører fint...
Twitch har ingen penge til det brede udviklings arbejde så det er ganske naturligt, men Eurosport lever af faste stor betalende abonnenter! Two completely different animals all together.
For mig handler det om Eurosports bevidste valg IKKE at udvikle videre på en platform der er udbredt og som alle andre spillere findes på....

Svag hardware??? Har du forstand på HW??  Det handler ikke kun om kraft, på ingen måde!!! 

Jeg har gentagne gange skrevet at jeg har mange muligheder tilsluttet, det handler ikke om at "købe en boks.."   Suk!


Du har en agenda og det er fint den rykker du bare videre med.  Og du har på INGEN måde læst hvad jeg skriver. Det fremgår tydeligt af dine svar og ikke mindst din "konklusion".
Læs hvad jeg har skrevet og du vil muligvis finde frem til piv piv og ikke mindst at andre så ved at Eurosport er stoppet udviklingen på en meget bruger platform.









Redigeret af Onaj - 12-November-2019 kl. 23:59
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2019 kl. 23:56
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Med hensyn til begrænsningerne i Apple, så har jeg hørt den mange gange - hovedsageligt fra folk der ikke følger med i hvad man kan med Apple udstyr.
Folk er jo dybt overrasket over at jeg ikke har haft iTunes installeret, at jeg siden jeg fik min iPad2 frit kunne flytte PDF filer over på den ved hjælp af trådløst netværk og gemme dem lokalt på iPad. At man kan bruge alle mulige filformater på både iPad og ATV4.
Klaua


Jeg følger godt med! Apple har simpelthen ikke de muligheder JEG har brug for,
det kan ikke halvdelen af de indstillinger jeg godt kan lide SELV at bestemme over.   
De apps der er tilgængelig koster for mange penge, man er ret låst på en masse områder hvor jeg godt kan lide at være mere bred.

At på den måde at "insinuerer" man ikke følger med bare fordi man ikke er enig, tsk tsk. 
For mig er det er et 100% informeret valg både på funktionalitet og ikke mindst mine sarte fornemmelser over for den tidlige protektionisme fra Apples side. 
Det kan man helt klart være uenig i eller enig med. Fred være med det. 
Det er et personligt valg, har skrevet det er fint hw og godt for nogle med alle de rette muligheder.  Har en Datter der er vild med Iphone  :)   De passer fint til hendes behov.

Mit fravalg af Apple er født LANGT tid før Iphone, Ipod, Itunes... blev til som jeg nu gentagne gange har skrevet.





Redigeret af Onaj - 13-November-2019 kl. 00:01
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 00:02
Hvornår har jeg på noget tidspunkt hånet dig? Bare den mindste lille smule?
Jeg har helt sikkert smidt realiteterne på bordet uden filter. Det er bare sådan det er. Vil man satse alt virker på et smart TV, uden noget tilsluttet, ja så skal man finde sig i at skifte TV hvert 3. år ca. Vil du derimod undgå det, så må man købe en af de to anbefalede bokse. Sådan er det.

Sådan burde det ikke være, det er vi helt enige i. Men sådan er virkeligheden bare, så må man jo handle derfra.
Det nytter altså ikke at oprette sådan en tråd har bare for at klynke, og når vi så prøver at fortælle dig hvorfor det sker og hvad løsningen er, så bliver du fornærmet og kalder os hånfulde.
Ser du, DET er netop ikke det rec.dk jeg husker ;)

Og ja, Eurosport vælger at træke stikket til Tizen v. 2.x eller hvad det nu er for en version du har. Og som du skriver, så har de millioner af kunder verden over. Mon ikke de har haft regnemaskinen inde over og set, det ikke kan betale sig længere. 

Og ja, jeg ved udmærket godt hvad hardware betyder. Det var dig selv der nævnte det i første omgang, for at forsvare hvorfor Samsung ikke opdaterer Tizen længere. Men hvad skulle ellers være grunden til Samsung ikke opdaterer længere? Alternativet er vel for at få dig til at købe et nyt TV.

Og de andre som du taler om? Dem er der ikke mange af. Det fleste ved godt at det indbyggede "Smart platform" ikke er noget man skal satse på. 

Men piv piv da. Lille pus <3 (Og ja, DET var hånfuldt)

Redigeret af Nagash - 13-November-2019 kl. 00:09
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 00:19
"realiteterne" .... DINE "realiteter" intet andet og så har du hjulpet med at skrive jeg skal have en boks...

Jeg har på intet tidspunkt spurgt om hjælp, er det gået op for dig?

Hvordan jeg opretter en tråd eller hvorfor er vel ret beset non of your buisness men en moderator/admins opgave.  Var jeg admin havde jeg slettet denne tråd bare fordi den støj det har genereret fordi jeg ikke vil købe en Apple boks....

Nagash, jeg har på ingen måde brug for din type "hjælp"!   OG jeg har faktisk ikke bedt om hjælp.
Du forstår stadig ikke grundlaget for hvorfor det ikke altid er muligt at opdaterer derudaf i en evighed... På trods af du selv skriver at sådan noget forældes...  Som andre også korrekt konstaterer. 

Jeg kalder dig hånefuld fordi du på ingen måde svarer på det jeg skriver men bare kører afsted med din helt egen agenda.   Påstår du hjælper mig ved ikke at læse hvad jeg skriver, ved at forslå løsninger jeg klart har taget afstand fra.

Og nej alternativet er ikke et nyt tv du har stadig ikke læst hvad jeg skriver....


Men jeg er ærligt talt træt af at gentage hvad jeg tidligere har skrevet til dig. Du VIL ikke forstå.
Det helt OK.   Scrolle videre tak.  Du har ikke noget at bidrage med.


Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 00:33
Heart
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 05:36
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Det smarte ligger i en Streaming boks, enten til Android eller iOS.


Som desværre også forældes. Vil man være sikker bør man vælge en PC.

Flemming
af hvad? Apple tv 4/4k og Shield tv bliver stadig opdateret i modsætning til fjernsyn
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af Onaj Onaj skrev:

hehe, ramte jeg noget i nogen ???

Det jo bare min personlige holdning og min måde at bruge mine penge på.

Det er sgu da helt umuligt idag at havde et digitalt liv eller bare deltage i livet i Danmark uden at støtte noget der er ikke bare lidt anløben i lakken, men direkte støtte til militær, forgiftning af befolkninger, mord på børn, voldtægt af kvinder og hvad har vi.


Som en opdigtet figur engang sagde lad den rene kaste den første sten og så kastede vi alle med sten.....

vedr. opdateringer så synker det åbenbart svært ind at det IKKE er Samsung men EUROSPORT der undlader at lave app....  Det er altså ikke Samsung der stopper noget, ikke at jeg på nogen måde tror at det er fantastisk at arbejde for Samsung eller leve i Sydkorea. Men ret skal være ret, det er Eurosport som ikke opdateret... Hvor svært kan det være at forstå???

Jeg har bare fra start, nok før mange af jeres Apple fans der føler sig ramte kendte til Apple... været imod den protektionisme som Apple var en af de første der lagde ud med på de områder jeg havde med at gøre!
Fra før Internettet, før Ipod osv.  Og det har hængt ved lige siden da Apple på intet tidspunkt åbnende op.

Det er vel OK at vælge produkter man kan lide og mener er bedre eller??
Skal man være religiøs Apple fan ??

For hævlede da Exclamation


Jeg er bestimmt ikke Apple fan.

Det lyder mere til du er en fanatisk Apple modstander.
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:



Jeg er bestimmt ikke Apple fan.

Det lyder mere til du er en fanatisk Apple modstander.


Jeg har boykottet dem i over 30år.. det har jeg skrevet og gentaget ovenfor!

Jeg er personligt imod dem, men hvis du, min datter eller andre har lyst til at købe deres ting er det jeres eget valg, det blander jeg mig ikke i på nogen måde.  Det er sådan jeg har valgt at leve mit liv, jeg boykotter produkter uanset hvor gode de er hvis jeg ikke kan lide producenten/ejergruppen/landet osv osv.  Sådan er jeg, jeg forlanger ikke du skal ændre på dine valg....   

Hvis jeg blandede mig i dit eller andres valg så ville jeg nok være en rigtig fanatiker, ligesom dem der blander sig i mit fravalg...

Denne gak gak debat blev startet af at jeg takkede nej til forslag om Apple produkter og jeg forklarede hvorfor jeg ikke ville vælge det.   Straks skulle jeg anklages for at være dum og venligst fortælle hvorfor jeg så ikke boykotter alverdens andre anløbne producenters produkter...

Jeg forstår ikke hvor du vil hen med din kommentar eller hvorfor det er noget at debattere, overhovedet ikke?

Thumbs Up Beer 
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 13:08
Onaj, jeg tror bare det er svært at forstå hvorfor du boykotter et genialt produkt. Biler er også et genialt produkt, men det boykotter vi ikke selvom det er skyld i død og ødelæggelse. Hvis du synes det er noget andet, vil jeg sige nej. Her i huset er Apple produkter lige så uundværlige som bilen der holder udenfor. Og nej, jeg går absolut ikke op navnet på dimsen, men vælger med hovedet.
Til top
Onaj Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Onaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2019 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Onaj, jeg tror bare det er svært at forstå hvorfor du boykotter et genialt produkt. Biler er også et genialt produkt, men det boykotter vi ikke selvom det er skyld i død og ødelæggelse. Hvis du synes det er noget andet, vil jeg sige nej. Her i huset er Apple produkter lige så uundværlige som bilen der holder udenfor. Og nej, jeg går absolut ikke op navnet på dimsen, men vælger med hovedet.


Igen vil jeg påpege jeg også vælger med hovedet og ikke kan lide at blive skudt i skoene at jeg ikke bruger hovedet...   Det sgu vildt alligevel at folk der har Apple i den grad har lyst til at kværne løs på andre der fravælger det.

Din stråmands sammenligning dur ikke.   Jeg boykotter ikke en produktgruppe, men en enkelt producent...  Live and let live ffs.

Din sammenligning svarer til at jeg ikke vil have en smarttelefon... Jeg har en smarttelefon, endda en jeg er rigtig glad for og som jeg ikke kan undværer hellere, det er bare ikke et Apple produkt.

Du kalder det et genialt produkt, jeg er glad for at du kan lide dit produktvalg, det kan jeg også, det er ganske enkelt et helt igennem genialt produkt der kan alt det jeg ønsker og hele tiden overrasker mig med nyt det kan bruges til!   Det har bare et Android OS og ikke IOS.   Jeg mener jeg har et genialt produkt også.... ;-)
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales.
Reklame off:
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu