recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eurosport & TV2 i medie center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eurosport & TV2 i medie center

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
audio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2009
Status: Offline
Point: 373
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Eurosport & TV2 i medie center
    Sendt: 28-Februar-2016 kl. 10:41
Jeg har nu gennem flere år haft et helt fantastisk medie center der scorer UG på alle punkter. Cancal Digital kan ses hvor jeg ønsker det, det afspiller alt (på nær Super Audio CD), det er lydløst, fungere endog også som rimelig gamer pc.
Konen kan finde ud af at bruge det, og det siger vist alt :-)

Jeg er imidlertidig nu i den situation at jeg reelt betaler over 500 kr. om måneden for Eurosport og TV2, og søger selvfølgelig nogle billigere alternativer. 

Når nu alt bare spiller, så bliver man jo lidt "rusten" i medie center faget, så jeg håber lige nogen kan bekræfte/afkræfte mine antagelser:

1. Hvis jeg opsiger CD så er det "for good". Jeg skal ikke regne med at det fremover virker med mine kortlæsere hvis jeg skulle fortryde.

2. Boxer TV fungerer kun delvist med et medie center, og fremtiden syntes usikker mht. om det overhoved vil være muligt at se Eurosport og TV2 på denne måde.

Så er der jo online tjenesterne. Det ville være fint at kombinere et DVB-T mediecenter med eurosport player og tv2 play, men jeg syntes godt nok de tjenester for mange høvl af brugerne. Er de virkelig så ringe?

Gode råd og alternativer modtages gerne :-)

Mvh.
Lars

Redigeret af audio - 28-Februar-2016 kl. 11:52
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 10:45
Boxer bruger T2 og CI+ som vist ikke er anvendelig i medie center.

Redigeret af Kampus - 28-Februar-2016 kl. 10:45
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4833
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af audio audio skrev:

men jeg syntes godt nok de tjenester for mange høvl af brugerne. Er de virkelig så ringe? 

Hej.

jeg vil foreslå dig at prøve selv. Det koter ikke ret meget.
Og TV2 Play On Demand med serier, film og udsendelser er GRATIS 1. måned for nye brugere.

forside.play.tv2.dk

Hilsen Carsten.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10574
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 11:43
Der er pt ingen udbydere i DK der rent faktisk har aktiveret Ci plus, så indtil da vil Boxer fungere i et mediecenter, forudsat naturligvis en DVB-T2 tuner.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
audio Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2009
Point: 373
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2016 kl. 13:01
Ahhh, tak! Jeg troede faktisk at Boxer brugte CI+, men kan se at de har deaktiveret det igen sidste år (jeg sagde jo jeg var lidt rusten:-).

Så skal jeg vel bare have sådan nogle fætre: 

- TechnoTrend TT-connect CT2-4650 CI
CA Modul https://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV-Tilbehoer/TV-CA-modul-til-CI/2299285?s=CA+Modul

...og så evt. lige en måneds TV2 Play i overgangsperioden.

Det var vist lige mit CD abonnement der forsvandt der

Mange tak for svar :-)

Redigeret af audio - 28-Februar-2016 kl. 13:06
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu