|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() Sendt: 22-Februar-2011 kl. 11:34 |
Eurosport er kommet på i mit arkiv, men virker ikke. Er det noget yousee vil til at bruge ?
Nils
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1844 |
![]() |
Det virker heller ikke her, jeg har også Digital+ abb. og der virker det, men kun nogle få film.
Jeg tror de arbejder på sagen, det er jo den første dag de har opdateret arkiv så jeg tror vi skal have lidt tålmodighed.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
YouSee udvider fra i dag TV Arkiv med Eurosport og Nickelodeon. Hvis man abonnerer på CANAL+ Total eller CANAL+ Film, får man også de fleste film herfra i TV Arkiv uden beregning. Det sidste kalder YouSee for CANAL+
Select. Filmene kommer til at ligge 3-12 mdr. i TV Arkiv efter premiere-visningen.
Det fremgår af denne nyhed fra den 18. februar 2011: http://yousee.dk/Nyheder/Nyhedsarkiv/2011/Udvidelse_af_TV_Arkiv.aspx Se også nyhedsartiklen på Recordere.dk: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=4810&zoneid=5 Redigeret af Vilhelm - 22-Februar-2011 kl. 19:16 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Tja, jeg kan stadig ikke se Eurosport udsendelser i TV Arkiv, Nickelodeons ligger der. Er det bare mig eller hvad med I andre??
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Niller55 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Status: Offline Point: 631 |
![]() |
Jeg kan da godt se at det ikke virker i dag - DK er der heller ikke i dag, men ellers har det virket fint- tror bare lige man skal give dem lidt snor før det virker 100 %....
Nils
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1844 |
![]() |
Det virker næsten her hos mig, jeg kan få det til at virke hvis jeg vælger "programmer A -Å" både under Eurosport og Digital +.
Men det er ikke alle film der kan starte op ( sort skærm ) men de film og programmer der begynder virker fint med Surround lyd og det hele.
Så jeg tror nok at det skal komme til at virke ordenligt, giv det nogle dage endnu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |