|
EVA9150 og Windows 7 |
Besvar |
Forfatter | |
mogenslj
Ny bruger Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Emne: EVA9150 og Windows 7 Sendt: 19-Januar-2010 kl. 10:37 |
Jeg har købt en Netgear Digital Entertainer EVA9150 og vil tilslutte den min pc med Windows 7 Home Premium.
Jeg har fulgt vejledningen og sat mit TV op til EVA og på et vist tidspunkt gået ind til pc'en for at installere den medfulgte software (v. 1.8.35) på den.
Ved opstart klikker jeg på "Configure your Digital Entertainers" og sætter processen i gang. Jeg ender på "Found NETGEAR Digital Entertainer device(s) on Your Network", hvor jeg markerer feltet med "Digital Entertainer", venter til "Searching...." har talt ned til 0 og klikker så "Næste".
Herefter får jeg et vindue - "No Digital Entertainer Device(s) Detected" - med 5 forslag til ændringer, hvorefter jeg kan vælge "Try Again" eller "Annuller".
Da jeg aldrig kommer længere ender det selvfølgelig med "Annuller".
Forsøger jeg det samme på min Windows XP maskine, som er på det samme lokalnet, kan jeg fuldende installationen og hente mediefiler derfra.
På eksperten.dk har jeg en tråd, der hedder "Opsætning af EVA9150". http://www.eksperten.dk/spm/897857#reply_7521659 .Her har jeg haft en del debat med justrace vedr. mit problem. Det er justrace, der har anbefalet mig at oprette denne tråd på recordere.dk.
Det vil glæde mig meget, hvis der findes én - eller flere - , der kan løse mit problem.
|
|
jeps
Bruger Oprettet: 12-Juli-2004 Status: Offline Point: 234 |
Sendt: 19-Januar-2010 kl. 13:05 |
Det kunne lyde som om du ikke har fået slået netværksregistrering til på din Windows7 PC?
|
|
mogenslj
Ny bruger Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
Sendt: 19-Januar-2010 kl. 13:35 |
Kan du uddybe det? Fra EVA kan jeg se WIN7 og fra Win7 kan jeg se Digital Entertainer men ikke tilslutte.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |