|
evolution kit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jkaan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2014 kl. 23:40 |
har købt evolutions kit sek-1000/XC til mit samsung tv UE46ES8005U. sørgede for at tv'et var installeret med den nyeste firmvare, installerede kit'tet hvilket gik fint. men da jeg så ville på wifi, kunne den overhovedet intet netværk finde.
satte så kablet til, og kom på nettet, fik så opdateret og prøvede endnu engang at finde wifi'en men intet resultat. der var så også lige et yderligere problem, kit'tet blev extremt varm. har søgt som en gal på nettet for at se om jeg kunne finde nogen med samme problem, men har indtil videre intet kunne finde. så håber der er måske er nogen her der kender til problemet...... |
|
jkaan
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kender alene evolution kit sek-2500. Her følger et nyt connectkabel og det er nødvendigt at skifte til dette kabel, selv om det gamle ser ud på samme måde. Mit forslag er at hvis der medfølger nyt kabel, så prøv denne udskiftning.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |