|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() Sendt: 31-Maj-2011 kl. 10:06 |
Hejsa
Jeg har problem med at afspille med 1080 mkv på mit nuværende setup. Det er muligt at få filerne afspillet uden hakken ved brug af core-avc, men jeg helst vil benytte XBMC hvor der ikke mulighed for eksterne codecs - og jeg orker ikke at rode med eksterne afspillere. bundkort: Gigabyte GA-MA78M-S2H Board CPU:AMD Athlon X2 4850e Dual-Core Processor Grafikkort: ATI HD 4770, som jeg beholder Jeg har en bekendt der skal af med en Core 2 Quad Q8400 CPU og tilhørende bundkort. Jeg kan ikke finde en sammenligning af de to CPU'er - vil I mene at den kan klare det uden problemer, nu hvor AMD'en ikke kan ? /Christian |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
xbmc har da HW acc har du husket at slå det til? Går ud fra du bruger den nyeste 10.1?
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() |
Ja, det er nyeste udgave. netop installeret. Jeg synes ikke det gør nogen forskal overhovedet.
Det er under system punktet i menu'en ikke sandt ? |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
![]() |
Jo system -->video og så ligger den derinde et sted. Man er ikke i tvivl. Husk også at sætte tjek i at den automatisk skal ændre refreshrate på tv'et, hvis dit tv ellers understøtter 23, 24 osv fps.
Der er ihvertfald ingen grund til at opgradere til noget andet, det er helt sikkert noget software relateret. Redigeret af Monsterslam - 31-Maj-2011 kl. 20:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |