|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | ||
Jens G ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
|
Jeg ved ikke om det er en eller anden teknisk spidsfindighed du hentyder til, men billedfrekvensen kan skiftes mellem 50 og 100 Hz i indstillingsmenuen på PX70. |
||
Jens G
|
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
. Redigeret af bulk - 08-April-2007 kl. 09:53 |
||
![]() |
||
bulk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
![]() |
|
okay...
http://www.recorders.dk/forum/forum_posts.asp?TID=21865& TPN=14 Redigeret af bulk - 08-April-2007 kl. 09:54 |
||
![]() |
||
Gerdes ![]() Redaktionen ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 12-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 425 |
![]() |
|
Du skal det det tv, som dækker dit behov. Hvis tv i den oprindelige prisklasse ikke gør det, må du hæve niveauet og eventuelt spare lidt mere op. Du bliver aldrig rigtig glad for det tv du har kigget på, for du har allerede fundet noget ved tv'et som generer dig, og som vil genere dig hver gang du ser tv. |
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
|
Hmm jeg syntes ikke mit pv60 flimre....har sgu aldrig lagt mærke til det..... det har jeg ikke problemer med ihvertfald - har et panasonic 32"CRT Quintrix 100hz og der er bedre og mere roligt billede på min plasma....
|
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
|
Jeg vil også mene, at mit '60Hz' plasma TV er mere roligt end det 100Hz Sony jeg havde før. Et LCD TV er roligere, men det er vist også en af de eneste ting, man kan finde på den korte liste over positive ting, der er ved den teknologi...
Redigeret af Naiera - 08-April-2007 kl. 11:46 |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Én af de ting som jeg meget hurtigt lagde mærke til ved mit nye Pana er netop det utoligt rolige billede det har. Det er jo svært at definere, roligt altså, men det køre på 100Hz.
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
|
Derfor har jeg også valgt at fravælge 50/60hz plasma, for jeg ved at det vil genere mig evig og altid, og jeg er meget følsom overfor flimren ved lave hz, ser det ihvertfald med det samme. Jeg forstår heller ikke at folk kan have en pc monitor kørende ved kun 60 - 70hz, man får da ondt i hovedet af at kigge på det. |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8685 |
![]() |
|
Jeg tror du blander Hz på CRT- og fladskærme sammen - fladskærme
flimrer ikke, men opdateringsfrekvensen kan have betydning for ting i billedet, der bevæger sig. |
||
![]() |
||
alstrup71 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 128 |
![]() |
|
Jeg har aldrig oplevet LCD skærme der flimrer, men det gjorde det Plasma jeg kiggede på. Tidligere i denne tråd er det blevet sagt, at det er fordi det er et 50/60hz plasma tv, og at 100hz ikke gør det. Redigeret af alstrup71 - 09-April-2007 kl. 12:43 |
||
![]() |
||
![]() |
|
come on |
||
![]() |
||
Simon R. ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 824 |
![]() |
|
Jo de gør. Plasma er akkurat som CRT skærme på det punkt. Specielt hvis jeg kigger "ved siden af" mit plasma, kan jeg tydeligt se det flimrer ligesom CRT skærme gør ved 50hz. Så en 100hz mulighed ville være rart og det har PX70 så :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |