|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Slettet_120331 ![]() -- ![]() Oprettet: 10-Maj-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1123 |
![]() |
Det går den rigtige vej med ie men synes nu stadig bedre om chrome. Firefox vil nok ligge over ie9 på min skala da jeg vil mangle addons til det.
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Hej,
Hvordan disables Clear Type i IE9 ? Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() |
"Bedre end IE8" siger så heller ikke så meget ![]() Nej, men skal da have den prøvet her snart - Chrome har været mit weapon of choice i noget tid nu, men hvis MS nu endelig har fået sat noget ordentligt sammen så skal det da prøves :)
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
![]() |
Ser ud til at man ikke kan disable clear type ->
Er gået tilbage til IE8 !
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
![]() |
Ingen som kan slå Clear Type fra i IE9 ???
Mvh. Torben
|
|
![]() |
|
John Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
hvordan får man den til at åbne externe links på en ny side istedet for ny fane?, ved godt jeg kan holde shift nede |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
John Bach ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
tak for svaret , men det jeg ville var at slå fane browsing fra vidste bare ikke det var det det hed.
funktioner / internet indstilinger / faner
![]() |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
I Windows 7 er der indbygget en ClearType-tuner som kan slås til eller fra. Man kan finde indstillingen i Kontrolpanel, Skrifttyper, punktet Juster ClearType tekst. Det er lidt anderledes i Vista: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Make-text-easier-to-read-using-ClearType Redigeret af Vilhelm - 20-Marts-2011 kl. 18:34 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |