|
Expresscard 54 med USB 3.0: Hvilken og hvordan? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2012 kl. 09:42 |
Hej
Jeg opgraderer snart min "gamle" lenovo t400 med en ssd og tænkte samtidig at tilføje USB 3.0 til den via expresscard muligheden på venstre side af bærbaren. Jeg går stærk ud fra at det jeg har er expresscard 54 (http://en.wikipedia.org/wiki/ExpressCard) da selve slottet måler 5,4 cm i bredden. Jeg har prøvet at uploade et billed af slottet, men det blev ikke helt godt. Jeg har kigget på det her: http://www.proshop.dk/Controller/StarTech.com-2-Port-Flush-Mount-ExpressCard-54mm-SuperSpeed-USB-3.0-Card-Adapter-USB-adapter-2293525.html Man kan skyde et plastik dæksel ud ved at trykke på dem grå "knap" og det er vel der det kommende USB 3.0 slot skal ind? Men hvad er den lille åbning til neden under ? ![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3842 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det "nederst" rum skal du vel ikke bruge til noget. Kan du ikke bare trykke ind på det øverste stykke plastik ?
Hvis du handler på eBay kan du finde sådanne kort fra kr. 50,- og op
|
|
![]() |
|
![]() |
|
piddy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 236 |
Jo det kan bare trykkes ud. Jeg undrede mig bare over hvad det nedenfor er?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
Står det ikke i brugsanvisningen til din computer? Klaus |
|
![]() |
|
Jo det gør det vel. Jeg har købt den brugt i sin tid og har kvittering på det og har fundet manualen på nettet. Men det kunne jo være der var andre som har eller har haft en lenovo bærbar der hurtigt kunne svare.
|
|
![]() |
|
Ved at søge lidt på google fandt jeg frem til det. Den lille åbne sprække er en PC CARD indgang (PCMCIA) som er den type som expresscards erstattede.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |