|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 10-Marts-2009 kl. 16:06 |
Hej Jeg har ikke megen viden om det her. Jeg har lige købt en ny HP med hul til expresscard, jeg har et Pinnacle TV kort jeg brugte i min Fujitsu men det kan kun gå halv ind i HP. Blændækselet, der sad i HP har et ca. 15 x 15 mm hak. Er der forskel på EXPRESSCARD ???????? |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Ja - De findes i forskellig busbredde:
http://www.pcworld.dk/art/8738?page=2 Redigeret af fast2night - 10-Marts-2009 kl. 16:54 |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
ranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
Tak for hurtig svar "fast2night" Jeg kan godt se, det ikke er hjælper at bruge hammer for få det store ind i 54 porten |
|
![]() |
|
fast2night ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2268 |
![]() |
Du kan sikkert godt få det banket ind, men resultatet bliver nok ikke så godt. ![]() |
|
Mvh Hans
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej igen. Så har jeg læst linket. Ved det/de produkter jeg vil købe står der PCI kort, hvilken af de 3 typer kort er det så ???? |
|
![]() |
|
Corax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 351 |
![]() |
PCI kort er til stationære computere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |