|
extender software |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Mazzigo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var saft-susme lækkert at høre. Så tror jeg at det bliver min fremtidige løsning – så skal jeg bare have fundet en eller anden dum kasse med an atom cpu til at køre win mce. (nogen forslag, eller noget man skal undgå i den henseende?) Er der eksempelvis nogen kasser derude der kan give lyd via hdmi og digi-audio (lysleder eller coax) samtidigt? For så ville endnu en ting være forbedret :) Og lige en ting til. Kan du (eller andre) få dvb-link til at virke på en android telefon ? |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Mon ikke det var streaming af tv, eller optagelser, han tænkte på ?
![]() Prøv at checke følgende - her er tips til diverse streaming fra mce : http://thedigitallifestyle.com/w/index.php/2011/06/16/top-5-tools-for-watching-windows-media-center-content-on-an-iphone-or-ipad/ |
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Er du egentlig 100% bundet til MCE ? ellers er både Mediaportal og DVBViewer jo bygget til klient / server løsninger, så du kan lave en pc som extender.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Mazzigo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
Jeg er ikke 100% gift med mce, men det skal være lidt kone-venligt. Som i jo nok kan fornemme, så er jeg ikke selv den skarpeste kniv i skuffen til sådan noget her, og prøv så at forestille jer min kone!
![]() Men det kan jo godt være at man skulle overveje mediaportal - jeg kiggede lidt på det da jeg startede op med htpc.
Men hvordan er det nu - kan det kombineres med dvb-c? og hvad med epg mv.?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |