|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Helbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 19-Marts-2006 kl. 09:53 |
Er der nogen der ved hvornår der kommer andre extendere på markedet i Europa end X-Boxen
|
|
![]() |
|
Binnerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
![]() |
Det gør der ihvertfald ikke foreløbig - jeg har ikke kendskab til planlagte extendere, og de "gamle" Linksys'er og HP'ere kommer ikke hertil. Mvh Brian |
|
![]() |
|
brilleabe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
....meeeen, man kan bruge en KVM extender hvis man har mulighed for at trække et netkabel
|
|
![]() |
|
Stone ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 333 |
![]() |
Måske - men hvad med fjernbetjening?
Mvh. Steen |
|
![]() |
|
brilleabe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
![]() |
jeg har shoppet denne her og det virker faktisk helt fint. Det fjerner også retningsproblemer når man er i samme rum som modtageren. Smart (men lidt dyrt) produkt
http://www.tektronik.dk/catalog/product_info.php/cPath/76/pr oducts_id/620 |
|
![]() |
|
Helbo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Hej Brilleabe Hvilken KVM evm extender model tænker du på. der er jo mange af slagsen. Søren |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg bruger selv denne: http://www.iogear.com/main.php?loc=product&Item=GCE700 Men der findes mange som kan det samme. Man kan få nogle som også kan 'forlænge' Audio/usb port. http://www.tektronik.dk/catalog/product_info.php/cPath/76/pr oducts_id/620 at senderen sættes i en remote man allerede har (i stedet for et batteri), således at der ikke er nogen modtager i de andre rum |
|
![]() |
|
![]() |
Problemet er at den skal tilsluttes en koventionelt fjernsyn (rør) Søren |
|
![]() |
|
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
Kan denne bruges, hvis jeg vil placere en Xbox360 i rummet ved siden af rummet med fjernsynet? Så slipper man for støj! Kablet fra Xbox'en til TV'et fører jeg gennem væggen. Jeg vil bruge MCE- remoten. Jeg havde håbet, at jeg kunne sætte IR-modtageren fra MCE-remoten i en USB port på XBox'en og så føre dette kabel gennem væggen også. IR-modtageren virker desværre ikke i XBox'en. Eller er der en smartere løsning? |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |