|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() Sendt: 15-Januar-2008 kl. 21:30 |
Hejsa. Er der nogen der har styr på hvad for muligheder jeg har hvis jeg vil have lidt længere rækkevide på mit trådløse netværk.? Jeg har nu en standard trådløs router fra fullrate. http://www.fullrate.dk/produkter/udstyr.php Jeg ved ikke om der kan sættes en anden antenne på, eller om der skal en mere radikal løsning til. |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
En AP repeater, måske?
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Damhus ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 503 |
![]() |
Ja.. Det var nok sådan noget jeg havde i tankerne. Tak.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |