|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() Sendt: 19-Maj-2009 kl. 21:19 |
|
Hej, Nu kan jeg se, at Linksys stopper deres extendere. Er der nu, at man skal slå til? Er det pengene værd? Kan jeg afspille alle formater, som jeg kan afspille på VMC 7? |
||
Med venlig hilsen
Claus Harder |
||
![]() |
||
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
|
Har selv lige bestilt en for at extende vores IPTV til soveværelset. 600,- er nok den billigste løsning til det. Hvis det spiller napper jeg nok et par bokse mere til de andre fjernsyn.
![]() |
||
Kristian
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det spiller...MAX....Men ingen HDTV support... Køb en Xbox360... Redigeret af Patriarken - 19-Maj-2009 kl. 22:06 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Crockie ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
|
Har 2 x DMA2200 i huset, og det spiller bare som Patriarken siger. Har så en PS3 + PS3mediaserver til film.
Er det ikke noget med at der er flere muligheder ang. rippede film i W7 med extendere? Umiddelbart tror jeg ikke der er mulighed for at køre med mere end 2 extendere. Er det stadig sådan i W7? Eneste problem jeg har med extender+W7 er Zoom funktionaliteten, som bliver reset hver gang jeg slukker/tænder en extender (går ud fra det er en bug). |
||
![]() |
||
brevald ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Sted: Glostrup Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
Lidt skuffende at Linksys allerede skyder denne i sænk. Men det lå lidt i kortene med den mangel på Firmware opdateringer de leverede..
Redigeret af brevald - 20-Maj-2009 kl. 11:29 |
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Hvilket jeg synes vil være en skidt løsning da jeg mener den larmer og fylder for meget til at kunne klassifereces som Extender. En anden mulighed er så at kunne extende til Software, altså andre PC'er med MediaCenter installeret, hvilket er en feature jeg ikke kan begribe at Microsoft ikke har tilbudt endnu. |
||
![]() |
||
Harder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 198 |
![]() |
|
Nogen, der har prøvet D-Link DSM-750? Skulle være samme indmad som Linksys'en men blot med SP/Dif udgang.
|
||
Med venlig hilsen
Claus Harder |
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Er det officielt at Linksys dropper sine extendere? De har _lige_ udgivet en ny firmware til den.
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Hvad rettes der i denne fimware?
|
||
Mit Setup
||
![]() |
||
Willer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 313 |
![]() |
|
Linksys Webshop: Link <- 2100 er discontinued i deres egen webshop og 2200 er stærkt nedsat. Så det tyder i hvert fald på at der er ved at ske et eller andet. Redigeret af Willer - 20-Maj-2009 kl. 21:05 |
||
Kristian
|
||
![]() |
||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Det er du nok bedre til at forklare mig :) - Link @Willer - tak. Ja det ser sgu ikke for lovende ud Redigeret af NikolajC - 20-Maj-2009 kl. 22:10 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det skal du ikke være sikker på....Men svjv rettes der kun lidt på stabiliteten og lidt optimering af gui rendering....Der rettes ikke på formatunderstøttelsen. ![]() Undertegnede har droppet DMA'erene. Jeg synes de er fine osv. Men jeg synes at xboxen giver et bedre billede og så understøttes der h.264 AVC i WTV. Ikke at jeg har kanaler der viser noget interessant i HD ![]() Jeg har alligevel min matrix switcher og min HTPC, extendere(Har Xbox 360 Arcade og en Premium, samt en HW bluray afspiller og derudover selfølgelig min main HTPC.) mv i et serverrum hvor støjen ikke er noget problem... Dog ærgerligt at den ikke Liiiige kunne understøtte h.264 i WTV....550kr Det er en bargain for en ekstra htpc... |
||
Mit Setup
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |