|
eyetv hybrid og yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
blind nørd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2013 kl. 16:04 |
Hej Alle
Jeg hjælper min søster med hendes eyetv hybridd i Eye tv på yousee. Der er bare noget underligt, når der er søgt kanaler i eye tv, kan man ikke få signal på dr1 dvb/c, den ligger i oversigten over kanaler, men når man vælger kanalen, er der ingenting, sådan er det også med de andre dvb/c kanaler. De analoge kanaler virker fint samt radio kanaler. Hendes elgato hybrid er den version, der kan modtage dvb/c. Hun bruger nyeste Eye tv. Håber at der er en, der har en løsning, jeg kan se, at der er andre der bruger yousee og Eye tv hybrid. Mange hilsner Jørgen |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan der modtages i MPEG4 på den. Der jo nu som bekendt lukket for en masse kanaler i MPEG2. Der er med enkelte undtagelser kun MPEG 4 tilbage. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
MPEG2/4 er ikke afhængig af HW men software. Så kan den modtage DVB-C kan den også klare MPEG4 - hvilken frekvens står der ? hos mig ligger DR1 HD på 230MHz - der ligger nemlig flere
|
|
![]() |
|
![]() |
|
blind nørd ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
Frekvensen er 378, det er så den, der ikke virker. Hvordan får jeg den til at finde de rigtige?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Prøv at lav en fuld scanning igen. Eller prøv at at tilføje en digital kanal manuelt med følgende : Freq : 230000, SYmbol rate 6875, Bandwidth8, Modulation 64-QAM, mirror off
|
|
![]() |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Yousee har fjernet alle de kanaler der lå i både SD og HD opløsning så du kan kun få lov at se DR1HD og ikke den alm dr1 kanal længere. Har selv lige måttet lave en ny scan af kanaler og er gået fra omkring 90 kanaler til midt 50 styk nu. alle de danske, svenske og tyske kanaler som både havde en hd og en SD kanal er der ikke længere noget signal i SD udgaven!
|
|
![]() |
|
Thomas H ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 343 |
Kan det ikke være det er fordi den er krypteret? Har du bemærket om der er en lille hængelås ud foran kanalen?
Jeg har også yousee og en Eyetv Hybrid, og min fandt alle kanalerne uden problemer.
|
|
Med Venlig Hilsen
Thomas H. LG 55LB650V - Samsung BD-F6500 - Marantz NR1608 - Dali Concept serie |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |