recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Eyetv hybrid - rød vs blå pakke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Eyetv hybrid - rød vs blå pakke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Niller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Eyetv hybrid - rød vs blå pakke
    Sendt: 21-Februar-2012 kl. 00:57
Hej

Lidt underligt spørgsmål, men Elgato EyeTv Hybrid synes at komme i to typer pakker - en med rødt og en med blåt. Er der forskel på indholdet?

Leder efter en brugt, men gider ikke købe en gammel version som f.eks ikke understøtter mpeg4

Mvh
Niels
Til top
Desperate Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-April-2008
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Desperate Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 01:06
Alle versioner understøtter MPEG-4. Selv de helt gamle tunere fra EyeTV.

Men jeg kender ikke forskellen på rød og blå indpakning.

Mine forældre har fået min gamle hybrid, men jeg mindes at den var med blåt "bånd". Så det er måske den røde, som er den nyeste. Husk dog at nyeste ikke nødvendigvis er bedst, måske har de fjernet understøttelse af analogt tv eller noget andet?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2012 kl. 06:36
Det er softwaren der bestemmer om det er MPEG-4 understøttelsen (eyeTV v3), men det er hardware der bestemmer om den kan bruges i europa (PAL vs. NTSC) og om den kan klare DVB-C.
Jeg købte en brugt eyeTV Hybrid på DBA. Sælgeren havde klippet og klistret fra en eller anden hjemmeside - inkl billede. Så jeg fik den gamle model uden DVB-C. Jeg fik dog heldigvis pengene retur.

Redigeret af kim.t - 21-Februar-2012 kl. 06:36
Til top
Niller Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-Juli-2006
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2012 kl. 21:21
Tak for hjælpen - fik købt en 2008 version og det spiller bare
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu