|
Eyetv hybrid - rød vs blå pakke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2012 kl. 00:57 |
Hej
Lidt underligt spørgsmål, men Elgato EyeTv Hybrid synes at komme i to typer pakker - en med rødt og en med blåt. Er der forskel på indholdet? Leder efter en brugt, men gider ikke købe en gammel version som f.eks ikke understøtter mpeg4 Mvh Niels |
|
![]() |
|
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle versioner understøtter MPEG-4. Selv de helt gamle tunere fra EyeTV.
Men jeg kender ikke forskellen på rød og blå indpakning. Mine forældre har fået min gamle hybrid, men jeg mindes at den var med blåt "bånd". Så det er måske den røde, som er den nyeste. Husk dog at nyeste ikke nødvendigvis er bedst, måske har de fjernet understøttelse af analogt tv eller noget andet?
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Det er softwaren der bestemmer om det er MPEG-4 understøttelsen (eyeTV v3), men det er hardware der bestemmer om den kan bruges i europa (PAL vs. NTSC) og om den kan klare DVB-C.
Jeg købte en brugt eyeTV Hybrid på DBA. Sælgeren havde klippet og klistret fra en eller anden hjemmeside - inkl billede. Så jeg fik den gamle model uden DVB-C. Jeg fik dog heldigvis pengene retur.
Redigeret af kim.t - 21-Februar-2012 kl. 06:36 |
|
![]() |
|
![]() |
|
Niller ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
Tak for hjælpen - fik købt en 2008 version og det spiller bare
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |