|
EyeTV i XBMC succes efterlyses |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2015 kl. 16:21 |
Findes overstående
![]() Efter en masse googling og læsning, fremstår eyeTV i XBMC som en umulig bedrift. - Jeg kan forstå mange bruger eks Remote Buddy og på den måde får Eyetv til at starte op i sin egentlige app, mens XBMC lukkes og omvendt. Men jeg kunne godt tænke mig et integreret system, så jeg efterlyser nogle med en succes historie og opskrift:) Kom glad
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På min Pi har jeg installeret EyeTV add on. Jeg kan se optagelse, men det er MEGET langsomt. Så det er ikke noget jeg bruger.
Jeg tror at en bedre løsning i den sammenhæng er at aktivere AirPlay i XBMC og så bruge det fra en iPad.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Øv øv.. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så må jeg køre på med åbning/lukning imellem 2 programmer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |