|
EyeTV og HDHOMERUN (kanal optaget) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
torbenrp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-November-2012 kl. 13:48 |
Hejsa
Jeg har meget ofte problemer med at EyeTV siger en tuner er optaget, og altså ikke vælger en af de frie (også selvom der vitterligt er frie tuners). Det køre i et miljø med to HDHOMERUNs og et par windows maskiner som bruger disse gennem WMC.
Det er specielt når jeg vil se tv på iPad(iPhone (via EyeTV) at jeg har problemet.
Yderligere har jeg faktisk problemer med at EyeTV fryser ind i mellem og må genstartes på min Mac Mini.
Nogle input til en løsning - det er specielt først nævnte problem, der er en pain in the ...?
Pft.
Mvh
Torben
|
|
![]() |
|
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er forskel på hvordan Eyetv og WMC håndterer tunerne. WMC låser tuneren så der ikke er andre der kan benytte den. Her skal man man selv vælge en tuner som er ledig i Eyetv. Når Eyetv benytter en tuner, så er den ikke låst, hvilket betyder, at WMC kan overtage den.
Håber denne forklaring ikke er for indforstået, men vi kan være enige om at det ikke er det mest praktiske.
|
|
![]() |
|
torbenrp ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juli-2010 Status: Offline Point: 23 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kharder, mange tak for svar. Nej det er skam ikke for indforstået - men tilgengæld rigtigt ærgerligt! Tænkte at jeg så må skifte subnet på HDHR og Mac Minien, men så kan jeg vel ikke længere tilgå de andre maskiner, herunder min NAS, som kører på det eksisterende subnet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |