recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EyeTV og HDHOMERUN (kanal optaget)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EyeTV og HDHOMERUN (kanal optaget)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
torbenrp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenrp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EyeTV og HDHOMERUN (kanal optaget)
    Sendt: 11-November-2012 kl. 13:48
Hejsa

Jeg har meget ofte problemer med at EyeTV siger en tuner er optaget, og altså ikke vælger en af de frie (også selvom der vitterligt er frie tuners). Det køre i et miljø med to HDHOMERUNs og et par windows maskiner som bruger disse gennem WMC.

Det er specielt når jeg vil se tv på iPad(iPhone (via EyeTV) at jeg har problemet.
Yderligere har jeg faktisk problemer med at EyeTV fryser ind i mellem og må genstartes på min Mac Mini.

Nogle input til en løsning - det er specielt først nævnte problem, der er en pain in the ...?

Pft.

Mvh
Torben
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2012 kl. 21:15
Der er forskel på hvordan Eyetv og WMC håndterer tunerne. WMC låser tuneren så der ikke er andre der kan benytte den. Her skal man man selv vælge en tuner som er ledig i Eyetv. Når Eyetv benytter en tuner, så er den ikke låst, hvilket betyder, at WMC kan overtage den.

Håber denne forklaring ikke er for indforstået, men vi kan være enige om at det ikke er det mest praktiske.
Til top
torbenrp Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-Juli-2010
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torbenrp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af kharder kharder skrev:

Der er forskel på hvordan Eyetv og WMC håndterer tunerne. WMC låser tuneren så der ikke er andre der kan benytte den. Her skal man man selv vælge en tuner som er ledig i Eyetv. Når Eyetv benytter en tuner, så er den ikke låst, hvilket betyder, at WMC kan overtage den.

Håber denne forklaring ikke er for indforstået, men vi kan være enige om at det ikke er det mest praktiske.

Hej Kharder, mange tak for svar.

Nej det er skam ikke for indforstået - men tilgengæld rigtigt ærgerligt!

Tænkte at jeg så må skifte subnet på HDHR og Mac Minien, men så kan jeg vel ikke længere tilgå de andre maskiner, herunder min NAS, som kører på det eksisterende subnet?

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu