|
EyeTV og manglende EPG |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
peter.skotte ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Februar-2010 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Du skal starte Apple Script tool (ligger i: Programmer:Hjælpeprogrammer:Apple Script-Redigeringsværktøj) Vælg: Arkiv -> Ny Indsæt:
Udskift: udskiftdennetekstmeddinegenkode med din egen ontv kode Udskift: Stien til hvor du vil gemme din fil med stien til hvor du vil have at scriptet arkiverer filen. Min er f.eks. Macintosh HD:Users:PetersImac:Downloads: Vælg: Arkiv - Arkiver som Vælg nu navn til scriptet. Sæt iCal op til at loade scriptet som det passer dig. Håber det giver mening? |
||
![]() |
||
Mikael A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
|
Jamen så godt det er.... Det virker bare så tusind tak for guiden....
|
||
![]() |
||
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
|
Hej,
Jeg har lige opdateret til OSX Lion og nu melder scriptet fejl i "download target_URL". Er der andre der har oplevet dette? Hilsner Mads |
||
![]() |
||
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
|
Ja, samme her. Nogle bud på løsninger?
|
||
Mvh Maria
|
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
|
Kig på url pointeren og url'en.....Sikkert et syntax problem.... Redigeret af Patriarken - 30-Juli-2011 kl. 16:31 |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
Maria ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 620 |
|
Mvh Maria
|
||
![]() |
||
Madsus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Auning, Danmark Status: Offline Point: 66 |
|
Fulgte ovenstående link og nu virker det igen....
![]() |
||
![]() |
||
smedev ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 339 |
|
Men hvor gemmer man xmlcoden i min macmini Snowleopard med Elgato Eyetv ? Hilsen Steen
|
||
smedev
|
||
![]() |
||
kharder ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 191 |
|
Det er trist, at Elgato ikke er hurtigere til at løse deres driverproblemer. Jeg udskiftede min H7, pga. det samme problem med de hyppige genstart, med en HDhomerun, hvilket jeg på intet tidspunkt har fortrudt. Selvom den officelt ikke er understøttet, kan de krypterede kanaler klares med en Wintv-CI. Der skal desværre bare bruges det samme antal Wintv-CI som antallet af tunere.
Årsagen til det manglende EPG, er, at det kun hentes EPG fra de kanaler som der ses. Løsningen er at hente informationerne fra eks. Ontv.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |