|
EyeTV optagelse til iTunes automatisk - Hovrdan ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikael A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 23:05 |
Hey Folkens.. Jeg har langt om længe fået sat min Apple TV 2 til mit tv da jeg havde en formodning om at det var nemmere at betjene/undgå ulykker når min 2 årige datter vil finde tegnefilm frem for min Mac Mini.
Alle film og børneprogrammer osv bliver lige kørt igennem Handbrake så det passer til ATV2 - Easy... Men min mac mini skal stadig være lager for det hele, samt den optager med Elgato Hybrid tuner + Eyetv 3 Software. Vi planlægger optagelse med App'en til ipad så Mac Mini'en kan stå i et andet "teknikrum" uden at være koblet til skærme eller lign. Her kommer problemet så. Jeg kan ikke ikke få optagelsen ind i Itunes pr. automatik...? - Hvis den bare optager kommer optagelsen ud i .eyetv format hvilket iTunes ikke æder - Hvis jeg sætter den til at konveteres til Apple TV2 format tager det en krig + filen ligger blot i den oprindelige fil, så iTunes får den stadig ikke ind automatisk - Vælger at konvetere til h.264 format (hurtigt af en eller anden grund) skal det gøre manuelt og jeg kan få filen til at lande i "føj automatisk til iTunes" - mappen. Men så skal det som sagt gøres manuelt efter optagelse. Er der nogen herinde der har samme problem og har en løsning på det??? Jeg har leget lidt med scripts fra nettet men da jeg intet ved om det har der ikke været noget som helst fremskridt... Mvh. Mikael
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
der står lidt her : http://support.elgato.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=4298&nav=0,1,380,2,260&languageid=1&group=englishdefault
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |