recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EyeTV optagelse til iTunes automatisk - Hovrdan ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EyeTV optagelse til iTunes automatisk - Hovrdan ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikael A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikael A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EyeTV optagelse til iTunes automatisk - Hovrdan ?
    Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 23:05
Hey Folkens.. Jeg har langt om længe fået sat min Apple TV 2 til mit tv da jeg havde en formodning om at det var nemmere at betjene/undgå ulykker når min 2 årige datter vil finde tegnefilm frem for min Mac Mini.
Alle film og børneprogrammer osv bliver lige kørt igennem Handbrake så det passer til ATV2 - Easy...

Men min mac mini skal stadig være lager for det hele, samt den optager med Elgato Hybrid tuner + Eyetv 3 Software. Vi planlægger optagelse med App'en til ipad så Mac Mini'en kan stå i et andet "teknikrum" uden at være koblet til skærme eller lign.

Her kommer problemet så. Jeg kan ikke ikke få optagelsen ind i Itunes pr. automatik...?

- Hvis den bare optager kommer optagelsen ud i .eyetv format hvilket iTunes ikke æder
- Hvis jeg sætter den til at konveteres til Apple TV2 format tager det en krig + filen ligger blot i den      oprindelige fil, så iTunes får den stadig ikke ind automatisk
- Vælger at konvetere til h.264 format (hurtigt af en eller anden grund) skal det gøre manuelt og jeg kan få  filen til at lande i "føj automatisk til iTunes" - mappen. Men så skal det som sagt gøres manuelt efter optagelse.

Er der nogen herinde der har samme problem og har en løsning på det??? Jeg har leget lidt med scripts fra nettet men da jeg intet ved om det har der ikke været noget som helst fremskridt...

Mvh. Mikael
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 09:33
der står lidt her : http://support.elgato.com/index.php?_m=knowledgebase&_a=viewarticle&kbarticleid=4298&nav=0,1,380,2,260&languageid=1&group=englishdefault

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu