|
EyeTV over 3g |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2014 kl. 23:10 |
Jeg var et elgato eyetv koblet til min Mac med almindelig fællesantenne.
Herhjemme ser jeg min tv pakke på iPhone eks via wifi. Men har jeg mulighed for at streame mine kanaler til min iPhone over 3/4g? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det kan man godt, husk at man skal forwarde port 2170 til maccen der er beskrivelse Her
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Åh nej:-).
Har aldrig fattet det forward porte;-). Er det ikke "nok" at tillade softwaren slippe igennem firewall'en? |
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Nej, ellers kan du jo ikke styre eyetv udefra, skifte kanal også, den skal kunne få fat i computeren :)
Så må du læse lidt i manualen til routeren det er faktisk ikke så svært igen. |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Hmm det kan jeg simpelthen ikke får til at fungere.
De video jeg finder har ikke samme opbygning som mit airport på mac. |
|
![]() |
|
Hold nu kæft altså:)..
Nogle gange er de guides der findes mere forvirrende end hjælpende.. I sidste ende skulle jeg blot oprette en ny "kanal" på min eyeTV app og indtaste Airportens IP adresse. Så er der hul igennem
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |