|
EyeTV på XBMC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2014 kl. 11:37 |
Jeg har fulgt den enkle beskrivelse her:
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Add-on:EyeTV_parser Og været inde i Add on´en og enable live tv. Men jeg kan ikke få noget frem under Live TV. Den skriver at jeg skal have en PVR Client kørende. Men der findes ingen der hedder eyeTV? Nogen der kan hjælpe mig med den?. Det er første gang jeg opsætter EyeTV på XBMC, så bær over med mig:).. Er der nogle indstillinger jeg skal gøre i selv EyeTV programmet eller ligger fejlen i XBMC?
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De to er egentlig ikke kompatible overhovedet. Det "hacks" der gør at du overhovedet kan få de 2 til at snakke bare en smule sammen.Men du har eyetv kørende på samme tid? - Skal blankt erkende jeg ikke har drømt om at få de to til at snakke sammen i temmelig mange år. eyeTV er teknisk set et ret så lukket system. (af juridiske årsager) men så vidt jeg husker så bruger man "connect" forbindelsen bygget ind i eyeTV for at kunne se liveTV i andre applikationer. - Ved godt det her ikke er noget du vil høre - men det er sg godt nok lettere med en HDHR end at gå via EyeTV.
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Arrrrg:)..
Jeg kan bare se det kan lade sig gøre via XBMC. Så det VIL jeg sgu også have til at virker;).. Jeg må lige prøve at finde den Connect app igen så, men syntes jeg har prøvet det meste efterhånden. Ellers må jeg undvære. Det primære var nu også at få TV streamet til ipad/Iphone. Men jo mere lir jo bedre;)
|
|
![]() |
|
Jeg har fået aktiveret et PVR plug-in der fucker XBMC op. Dvs den lukker ned inden jeg kan nå at deaktivere...
Jeg har prøvet at slette XBMC fra harddisken og geninstallere, men den vender tilbage til samme program igen og igen. Kan man åbne XBMC i en form for fejlsikret tilstand eller hvad fanden gør man her. Shit man bliver arrig af det lort her
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4471 |
Er det for at kunne optage osv eller vil du blot se TV via XBMC?
Ved ikke om det er for off-topic, men hvis du har YouSee bredbånd findes der en XBMC app hvor du kan se live tv. Virker upåklageligt. Jeg droppede i hvert fald EyeTV efter jeg fik YouSee.
|
|
![]() |
|
Jeg kan desværre ikke få Yousee hvor jeg bor. Det er bare for at se live tv igennem XBMC.. Men pt kan jeg slet ikke få lov at være i programmet længere end 5 sekunder, så lukker det ned.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
der er nok en folder under "bibliotek>applikations support" som hedder XBMC - prøv at slette den.
|
|
![]() |
|
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Ved ikke om det er fra en MAC eller Win, du benytter EyeTV?
Jeg bruger Plex og EyeTV på MAC. V.h.a. det geniale program Remote Buddy, kan jeg nemt skifte mellem Plex og EyeTV med den lille Apple alu remote. Det gjorde det fuldstændig unødvendigt at få det til at fungere gennem Plex. |
|
![]() |
|
EyeTV eksisterer ikke på PC/win. så det vil være en mac han kører det. Og ja - remote buddy fungerer fint, til at skifte mellem de 2.
|
|
![]() |
|
Ja det er mac jeg kører med. Men har opgivet at få den til at køre under live tv. Jeg har under film hentet EyeTVparser, som kan vise mig min kanal liste, men sender det i en ringe kvalitet.
Så det bliver som med oprindelig funktion. Den er bare tilsluttet og så streamer jeg min kanalpakke til Idevice.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |