recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - F.C. København - Lille vises live men kodet på 13Ø
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

F.C. København - Lille vises live men kodet på 13Ø

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: F.C. København - Lille vises live men kodet på 13Ø
    Sendt: 21-August-2012 kl. 11:02

Hej

I aften klokken 20:45 møder F.C. København franske LOSC Lille i den første af to afgørende playoff-kampe til gruppespillet i UEFA Champions League.

Stor er min forundring da jeg opsdager at TV 2 Sport først viser den forskudt kl 22:45 når den vises live af JSC Sports +4 på Horbird 13Ø 11296 H 27500, men den er desværre kodet.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 21-August-2012 kl. 11:04
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 11:05
Det er vel fordi 3+ som altid har rettighederne til at vise den live
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 11:32
Tak Jakob.

Da jeg checkede, så jeg det desværre ikke da 3+ sender 

'Two and a Half Men' fra 20-20.30

Hilsen Carsten.

Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Februar-2008
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 12:06
¨Det er tv3+ der sender den. Nice
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
PerGew Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Juli-2006
Sted: Rødovre,Denmark
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerGew Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 13:01
Ifølge FCK's hjemmeside viser 3+ den
Til top
Henrik_bj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Februar-2012
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_bj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 14:12
3+HD viser hvert fald kampen fra 19.30 til 23.30.
LG E8 55” OLED
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 17:56
Og så lige for at lukke snakken:  http://ontv.dk/info/61345570200-fodbold-fc-koebenhavn-lille
og med Jes Dorph-Petersen som vært .............. suk ........... tænk at man skulle komme til at savne Peter S Dead
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Og så lige for at lukke snakken:  http://ontv.dk/info/61345570200-fodbold-fc-koebenhavn-lille
og med Jes Dorph-Petersen som vært .............. suk ........... tænk at man skulle komme til at savne Peter S Dead

Totalt enig. Jes Dorph har solgt ud, og han er alt andet end sportsvært.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 20:32
Jeg er simpelthen nødt til at spørge hvorledes han har solgt ud? Han har fået nyt job, sandsynligvis til en bedre løn end den han kom fra...

Har du også solgt ud hvis du siger ja tak til et bedre lønnet job?

Og jeg taler hverken for eller imod ham som vært.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 20:55
@Rolf:

Vi taler om de jobs han har taget ved siden af sit CL speakerjob. Kendis Undercover. Du skal huske på at han som TV vært har et brand / image han skal beskytte. Og det gør han absolut ikke med f.eks. det her.

Og går jeg fra et job til et andet job inden for mit fag, så tror jeg ikke at jeg ville agere pauseklovn. 

Jeg har faktisk enormt stor respekt for Jes Dorph som ankermand, men er godt nok skidt det han har lavet indtil nu.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Maj-2007
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 07:20
Nå på den måde... Ja kønt ser det sgu ikke ud Wink

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu