|
F.C. København - Lille vises live men kodet på 13Ø |
Besvar |
Forfatter | |
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 21-August-2012 kl. 11:02 |
Hej I aften klokken 20:45 møder F.C. København franske LOSC Lille i den første af to afgørende playoff-kampe til gruppespillet i UEFA Champions League. Stor er min forundring da jeg opsdager at TV 2 Sport først viser den forskudt kl 22:45 når den vises live af JSC Sports +4 på Horbird 13Ø 11296 H 27500, men den er desværre kodet. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 21-August-2012 kl. 11:04 |
|
JakobSkaarup
Pause fra forummet Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel fordi 3+ som altid har rettighederne til at vise den live
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak Jakob.
Da jeg checkede, så jeg det desværre ikke da 3+ sender 'Two and a Half Men' fra 20-20.30Hilsen Carsten. |
|
BaSsE_-
Bruger Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
¨Det er tv3+ der sender den. Nice
|
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
PerGew
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ifølge FCK's hjemmeside viser 3+ den
|
|
Henrik_bj
Bruger Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
Funktioner
Tak(0)
|
3+HD viser hvert fald kampen fra 19.30 til 23.30.
|
|
LG E8 55” OLED
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Og så lige for at lukke snakken:
http://ontv.dk/info/61345570200-fodbold-fc-koebenhavn-lille
og med Jes Dorph-Petersen som vært .............. suk ........... tænk at man skulle komme til at savne Peter S
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Totalt enig. Jes Dorph har solgt ud, og han er alt andet end sportsvært.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg er simpelthen nødt til at spørge hvorledes han har solgt ud? Han har fået nyt job, sandsynligvis til en bedre løn end den han kom fra...
Har du også solgt ud hvis du siger ja tak til et bedre lønnet job? Og jeg taler hverken for eller imod ham som vært.
|
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
@Rolf:
Vi taler om de jobs han har taget ved siden af sit CL speakerjob. Kendis Undercover. Du skal huske på at han som TV vært har et brand / image han skal beskytte. Og det gør han absolut ikke med f.eks. det her. Og går jeg fra et job til et andet job inden for mit fag, så tror jeg ikke at jeg ville agere pauseklovn. Jeg har faktisk enormt stor respekt for Jes Dorph som ankermand, men er godt nok skidt det han har lavet indtil nu.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Rolf Lemmike
Guld medlem Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå på den måde... Ja kønt ser det sgu ikke ud
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |