|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2009 kl. 13:42 |
er der slet ikke en måde hvorpå jeg kan installere mit cam i win7?
er et lumatron model DC-3120 |
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
har du prøvet at spørge dem i deres forum? http://www.lumatron.ch/
Alternativt vil jeg sige at et logitech pro 9000 nu egentlig er ganske fint. |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
bruger cam så ultra lidt så det gamle lumatron er fint nok til mig når det er jeg endelig skal bruge det.
prøver den der hjemmeside du skriver. glem det.. tror ikke LIGE det er produktes hjemmeside :P nogle der ved mere end mig der kan komme med et bud? Redigeret af henriksommer - 14-Oktober-2009 kl. 18:26 |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
|
![]() |
nu har jeg prøvet at installere mit cam på mit mediacenter med win vista 64bit.
den siger nøjagtig det samme :( kan jeg virkelig ikke installere cammet på nyere versioner af windows? har fundet ud af at i udlandet hedder cameraet Chicony DC3120(i-Cam330) |
|
Philips 65" 754 Oled
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |