|
Få DK netflix på dit Samsung smart tv (2011 model) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
adamsen1986 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 22:54 |
jeg har netop fået netflix appen ind på mit d8005 tv.
Ved at gå ind i smart tv. trykke på fastforward, 2, 8 ,9 og rewind. så vælge USA så sletter den alle DK apps.. men installere Netflix osv.. det virker fantastisk.. ville bare lige dele det med jer herinde :) Takker til munckster fra Xboxlife for at finde ud af det :)
|
|
![]() |
|
ntenz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
virker perfekt takker
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6434 |
Hvad med abonnement?
Virker det også på ES8005?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Cutler ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2007 Status: Offline Point: 46 |
Tak for tippet :-)
Jeg kan dog ikke få det til at virke. Jeg kan fint vælge USA og få den til at installere Netflix, men når jeg forsøger at åbne det, står der bare tilslutter, og den kommer aldrig videre. Jeg kan uden problemer åbne andre apps som fx.Hulu, men altså ikke Netflix. Er der nogen der ved hvad problemet kan være?
|
|
![]() |
|
kknudsen77 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Hmm, her skriver den tilslutter, og hopper ud i smart tv igen :-/
|
|
![]() |
|
Kurtzmann ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2012 Sted: Pandrup, DK Status: Offline Point: 1 |
Jeg oplever også at den går i stå med status "Connecting"
Jeg har en Samsung BD-C8200 BluRay afspiller, og benytter unblock-us, som DNS, hvilket er sat op i min router.
Kan det have noget med at gøre at der er hard-codet en location i afspilleren, og er der en der evt. ved hvordan denne værdi ændres?
I mine indstillinger når jeg laver factory reset, kan jeg også kun vælge de skadinaviske lande.
(hvis jeg forsøger at starte VuduHDMovies, får jeg en fejlbesked "Sorry, VUDU is not available, We are sorry, this content service is only available for devices sold in the United States and Mexico due to international rights agreements and protection policy. Details: Code: INVALID_LOCATION")
|
|
![]() |
|
Efre ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 39 |
Hej
Har et tv magen til dit, kan du ikke beskrive lidt mere om hvordan man gør vedr. fastforward og de tal mm
|
|
![]() |
|
Jakob41 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2012 Status: Offline Point: 1 |
Jeg godt installere app'en. Men når jeg forsøger at logge ind får jeg en fejlbesked om, at mit device ikke kan bruges til streaming i min region (altså skrevet på engelsk :-). Så jeg køber nok et Apple tv.
|
|
![]() |
|
LE40F71 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 134 |
Hej
Jeg installerede det igår på et samsung 64d8005, og jeg kan fortælle at det virker.
Jeg startede med at nulstille smart TV
Og trykke på fastforward, 2, 8 ,9 og rewind. så vælge USA
Netflix APS kom frem, men jeg kunne ikke rigtige logge på.
Valgte istedet at bruge trådløse forbindelse herefter kørte det bare.
|
|
Venlig hilsen
Kenneth |
|
![]() |
|
pallemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 273 |
det virker også perfekt hos mig her.... tak for nyttig info, nu er der netlix på 3 enheder nice.
|
|
![]() |
|
Auchenbergdk ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() Virker helt fint på Model UE40D8005 (2011)
|
|
http://c.mymovies.name/auchenberg62
|
|
![]() |
|
Don Miguel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2007 Status: Offline Point: 131 |
Jeg har ingen problemer med at downloade US apps fra min Samsung BD-C7500 Blu Ray. Denne afspiller har internet@tv.
Når jeg havde hentet US apps ned og ville klikke på Netflix app'en, så skete der ingenting. Jeg kunne blive ved og ved med at klikke på Netflix app'en uden at der skete noget. Hvorfor? Hvorfor virker Netflix app ikke på min afspiller? Hulu kan jeg godt klikke på. Har det noget at gøre med at min Blu Ray-afspiller er en europæisk version? Eller fordi afspilleren er blevet opdateret med den seneste firmware for Europa? Skal jeg så installere min afspiller med den amerikanske firmware? Kan det lade sig gøre? Håber på hjælp Takker |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |