recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Få penge tilbage fra udenlandsk online butik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFå penge tilbage fra udenlandsk online butik

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Direkte link til dette indlæg Emne: Få penge tilbage fra udenlandsk online butik
    Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 07:21
En af mine venner har bestilt billetter til weekendens kamp på Wembley dir godt et halvt år siden. Nu har butikken så skrevet at de ikke kan levere billetter alligevel, og at de kan refundere pengene i stedet, det accepterer min kammerat, og bestiller billetter et andet sted. I går skriver butikken, at de er kommet i tvist med banken, som ikke vil sende pengene. Billetterne er købt med visa kort, så er vi sikret at få pengene igen, eller er der et hul der gør, at vi bare skal smile og lade som ingen ting?
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 07:23
Der skulle stå: for godt et halvt år siden.
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 07:46
Din ven skal henvende sig i banken og medbringe mails mv fra sælger. Så skal der udfyldes en blanket til PBS, hvor han forlanger pengene retur. Med beviserne i form af mail, skulle der ikke være problemer. Men der kan godt gå 5-8 uger før pengene er på kontoen.
+ 70 positive handler!
Til top
BowieCool Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Januar-2007
Status: Offline
Point: 1120
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 08:08
Det kan jeg nemt svare dig på. Når det er over 3 måneder siden din kammerat handlede, så kan man ikke være sikker på, at få sine penge igen. Jeg har selv prøvet det med AC´DC billetter. Jeg fik faktisk PBS til at trække pengene hjem til min konto. 14 dage efter trak de dem igen, begrundelsen var, at det var over 3 måneder siden jeg havde handlet. Jeg har lært meget ved den sag !!!
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4253
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2011 kl. 11:37
Han har kontaktet banken med bilag, og banken er gået til nets med det, men de jan ikke oplyse ham hvordan han står?
Så vi må vel bare krydse fingre
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu