|
Få Plex til at konvertere des til dd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2018 kl. 20:10 |
Jeg har et OLED B6 tv, som bekendt understøtter både des og dolby digital, men er begrænset med Sonos der kun understøtter dd.
Jeg vil dog gerne benytte mig af Plex på oled, så jeg ville gerne have Plex til at sende billede ubehandlet og de film der er i dts til dd. Jeg er ret sikker på at man har kunne det før, men ved ikke hvilke indstillinger der skal trykkes fra og til. Nogen der kan være behjælpelige? På Apple TV gør apple tv det af sig selv, men jeg ville egentlig gerne kunne bruge webos så jeg kunne flytte mit apple tv til andet rum.
Redigeret af Bromberg5 - 01-April-2018 kl. 20:10 |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4057 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har sat tv til at outputte dd. Det gør den så i 2.0 på dts signaler.
Der er ikke en indstilling i appen på webos, hvor jeg kan vælge om det er dts og eller dd kompatibelt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |