|
få styr på sine film ? |
Besvar | Side <12345 33> |
Forfatter | |
jacobq
Bruger Oprettet: 26-August-2007 Sted: Afghanistan Status: Offline Point: 63 |
Sendt: 02-December-2008 kl. 10:27 |
Jeg har mest brugt Libra. Det er gratis og fungerer meget nemt.
Da programmet er opensource for det tit nye opdateringer. Det kan samtidig bruges til cd'er og evt bøger.. Redigeret af jacobq - 02-December-2008 kl. 10:35 |
|
Fakker
Super bruger Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Sendt: 02-December-2008 kl. 12:05 |
Hvor meget koster det der My Movies, hvis man skal kunne udnytte det fuldt ud..?
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sendt: 02-December-2008 kl. 12:41 |
Min varmeste anbefaling til både DVD'er og CD'er er følgende to programmer, som ovenikøbet findes på dansk: CD'er: http://www.codeaero.com/music-label/index.html DVD'er: http://www.codeaero.com/movie-label/index.html M.v.h. |
|
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Sendt: 02-December-2008 kl. 12:44 |
My Movies som Collection Management program er gratis, de features der koster point er typisk relateret til Media Center delen. Dog undtaget er Online Collection delen hvor du kan forbedre kvaliteten af de covers der vises med flere point - det skal nævnes at den laveste kvalitet stadig er højere end den benyttet på DVD Profiler's online collection del. Jeg vil absolut mene at vi har den mest komplette og mest korrekte database over danske titler med knap 11.000 titlter, fulde covers på de 8.000 af dem, og en samlet gennemsnitlig komplet procent på over 75% (alle data bliver beregnet til en titels komplet procent) - databasen gennemgåes løbende og der tilføjes titler som der er blevet søgt på uden resultat, og forbedres mest populære titler med lavest komplet procenter. Collection Management delen er kun en del af en større pakke, hvor DVD Profiler er baseret kun på det. Det betyder også at DVD Profiler har flere avancerede funktioner som My Movies ikke har, bla. prisinformationer og lign. I er velkomne til at stille spørgsmål hvis I har behov for hjælp til My Movies. Mvh Brian Binnerup |
|
Binnerup
Guld medlem Oprettet: 26-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1137 |
Sendt: 02-December-2008 kl. 12:49 |
Jeg glemte at nævne - My Movies bytter på titlerne tilføjes ud fra stregkoder - og der er en Microvision Flic scanner supporteret, så der kan scannes op til 500 stregkoder af gangen og impoteres ind. Hvis der er nogle med en stor samling >500 titler der er interesseret i at benytte My Movies, eller skifte til det, og syntes det er uoverskueligt at taste stregkoder, låner jeg gerne de par scannere ud som jeg har.
|
|
MC_Disko
Guld medlem Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
Sendt: 04-December-2008 kl. 19:25 |
hvordan får jeg my movies til at fungere online ? jeg kan kun få det til at virke i my movies management
|
|
Binnerup
Sendt: 04-December-2008 kl. 19:39 |
Du kan ikke redigere online hvis det er det du mener. For at få dine titler i din Online Collection skal du fra Collection Management programmet gå i menu'en, "WebService", "Konfigurér/sync online samling". Hvis du ikke har oprettet en brugerkonto, så vil den bede dig om at lave sådan en - herefter bekræfter du online samlings dialog boksen, og kan så finde din samling på http://c.mymovies.dk/brugernavn - erstat "brugernavn" med dit brugernavn. |
|
MC_Disko
Guld medlem Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 651 |
Sendt: 04-December-2008 kl. 20:07 |
ahre jeg havde åbenbart glemt et flueben.. så funker det min lille samling her |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Sendt: 04-December-2008 kl. 20:12 |
det har du jo hurtigt fået lavet. kan du ikke lige komme og lave mine par film.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Binnerup
Sendt: 04-December-2008 kl. 20:16 |
Glimrende. Jeg kan se du har nogle titler hvor du har tilføjet dem fra et lidt specielt land, når den samme stregkode findes i flere lande - fx. din Queen titel som er tilføjet fra Frankrig, og din Fantastic Four der er tilføjet fra Sverige. Dem kan du skifte ved at højreklikke på dem i titel listen og vælge "Skift titel kilde og data". Når du søger efter stregkoder kan du vælge et specifikt land du søger i - gør du ikke det skal du være opmærksom på at vælge det rigtige land når du tilføjer titlen. Det er meget normalt at den samme titel udgives i flere lande med samme stregkode. |
|
Binnerup
Sendt: 04-December-2008 kl. 20:19 |
Har du mange? ;-) |
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
Sendt: 04-December-2008 kl. 20:22 |
binnerup. kan du sige mig hvorfor dine covers står bedre end mc-disco´s? den der scanner du har skrevet om, er det noget man skulle betale for at låne, hvis det er? jeg har lidt over 2000 film, og har ikke lyst til at sidde og skrive alle de stregkoder i på min pc. evt hvor i landet bor du. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Besvar | Side <12345 33> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |