recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Facebook messenger delete
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Facebook messenger delete

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Facebook messenger delete
    Sendt: 13-August-2014 kl. 00:09
Efter jeg har læst lidt hvad de har lov til af rettigheder med
Messenger, ønsker jeg det hermed slettet!
- men hvordan i ******* jeg sletter lortet 😔
Jeg har ikke app ikonet ude på start skærmen, men ikke heller ikke slette det inde fra AppStore,
Kan kun åbne messenger derinde fra. Synes jeg har rodet mobilen lidt igennem, men kan simpelthen
Ud af hvordan jeg får det slettet, hjælp 😄
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 09:51
Alt efter hvilken telefon du har, så har den måske 'Privacy control'(?) og så kan du styre præcis hvad hver enkelt app må have adgang til.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 15:25
Det er en iPhone 5s jeg har mig, kan man gøre noget på den?
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 16:09
Du kan slette apps under:
Indstillinger > Generelt > Brug > Vis alle apps
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 16:32
På iPhone kan du styre hvad der skal være adgang til.
Find messenger under indstillinger, vælg anonymitet så kan du fjerne eller give adgang til kontakter, billeder, fotos, mikrofon og kamera. Der er ikke adgang til email og SMS som den vil på android.
Du burde have app'en på en hjemmeskærm eller i en mappe der på når den er installeret.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1014
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2014 kl. 17:31
Jeg siger tusind tak, endelig slettet
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu